مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده انواع پارچه کودری نخی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه کودری نخیقیمت خرید پارچه کودری نخی

چند سالی می شود که به سبب زیاد شدن میزان تقاضا برای پارچه کودری نخی در کشورمان شرکت های عرضه کننده بسیار زیادی راه اندازی شده اند که انواع این کالاها را با قیمت های متنوع به بازار فروش ارسال می نمایند. در برخی از مناطق کشورمان عرضه کننده هایی وجود دارند که این ملزومات را به صورت کلی با نازلترین نرخ ممکن در اختیار مشتری های خود با نرخی ایده آل قرار می دهند.

عرضه کننده انواع پارچه کودری نخی

مشخصات فنی پارچه کودری نخی

مشخصات فنی پارچه کودری نخی پارچه یکی از لوازم مهمی است که انسان از زمان های بسیار دور تا به امروز برای مصارف مختلف به آن نیاز دارد. در عصر جدید با ظهور دستگاه ها و امکانات مجهز هر ساله پارچه های متنوعی از اجناس مختلف توسط شرکت های تولید کننده معتبر در سراسر دنیا تولید شده و با نرخ های گوناگون به بازار فروش ارسال می گردند.

پارچه کودری یکی از انواع این ملزومات به شمار می رود که این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده است. این پارچه ی نخی در فصل های گرم سال فروش بسیار خوبی دارد. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این اقلام در زیر به تعدادی از مهمترین مشخصات فنی این محصول ها به صورت خلاصه وار اشاره می کنیم:

  • بادوام بودن و مقاومت بالای این نمونه پس از شستشوی فراوان از مهمترین مشخصه هایی است که می توان به آن اشاره کرد.
  • راحتی و خنک بودن این اقلام یکی دیگر از مشخصه های این کالا است که باعث شده تا هر ساله به خریدار آن افزوده شود.
  • ثابت بودن رنگ این لوازم از دیگر نکاتی که بسیاری از خریداران در زمان خریدن پارچه به آن توجه زیادی می نمایند.
  • با توجه به الیاف به کار رفته در این محصول از لطافت بالایی برخوردار می باشد. به همین سبب از آن برای دوخت انواع لباس ها استفاده می شود.
  • داشتن آبرفت بسیار کم از دیگر مشخصه های این نمونه می باشد.

قیمت خرید پارچه کودری نخی

قیمت خرید پارچه کودری نخی قیمت پارچه کودری نخی در بازار داخلی ایران بسته به درجه کیفیت، لطافت، رنگ، میزان عرضه و تقاضا، ضخامت، میزان واردات و صادرات و بسیاری از فاکتورهای دیگری که بر روی قیمت گذاری این ملزومات موثر هستند، متفاوت است. بنابراین به طور کلی نمی توان نرخی ثابت را برای آن عنوان کرد. هر ساله شرکت بازرگانی ایران قیمت خرید پارچه کودری را بر اساس عواملی مختلف تعیین کرده و به تمامی مرکزهای فروش در سراسر کشور اعلام می نماید.

در سال جاری با توجه به افزایش پیدا کردن میزان تولید و پخش این اجناس به بازار فروش لیست قیمت آنها به نسبت گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا تمامی اقشار جامعه قادر به خریداری این نمونه ها باشند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید