مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه طاقه پارچه نخی تیشرت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه نخیبازار فروش پارچه نخی تیشرت طاقه ای

عرضه طاقه پارچه نخی تیشرت توسط کارخانه های تولیدی در سراسر کشور صورت می گیرد. کارخانه تولید کننده انواع پارچه با در اختیار داشتن بهترین پارچه نخی طاقه ای پاسخگوی نیاز مشتریان است و از طریق این سایت با کمترین قیمت آنها را به فروش می رساند. عرضه کننده انواع پارچه نخی درجه یک توانسته جایگاه خوبی را در بازار ایران به خود اختصاص دهد. خریداران می توانند برای خرید این پارچه به صورت طاقه سفارش خود را در سایت ثبت نمایند.

عرضه طاقه پارچه نخی تیشرت

معرفی انواع پارچه نخی

معرفی انواع پارچه نخی در ادامه مطلب به معرفی انواع پارچه نخی پرداخته ایم اما در ابتدا لازم است بدانید در بافت انواع پارچه نخی الیاف ویسکوز یا پنبه ای بیشتری به کار رفته است و مناسب ترین پارچه ها برای فصل گرم سال می باشند چرا که حرارت بدن را به بیرون منتقل می کنند و بسیار خنک هستند.

انواع پارچه نخی موجود در بازار شامل:

  • پارچه چیت
  • پارچه متقال
  • پارچه کدری
  • پارچه چلوار
  • پارچه نخی ایرانی
  • پارچه نخی خارجی
  • پارچه نخی طرح دار
  • پارچه نخی ضخیم
  • پارچه نخی کتان
  • پارچه نخی کجراه
  • پارچه نخی کشی

در خصوص انواع پارچه های نخی باید گفت آنها خیلی زود چروک می شوند و نسبت به سایر پارچه ها مات تر هستند. همچنین انواع پارچه های نخی قیمت کمتری نسبت به پارچه های دیگر دارند.

انواع پارچه نخی به صورت ساده، گلدار، خالدار، عروسکی و… در بازار یافت می شوند. تنوع بالا این نوع پارچه موجب محبوبیت آنها در بین خریداران شده است و می توان از این پارچه ها برای دوخت انواع تیشرت، مانتو، پیراهن، شومیز، بلوز و… استفاده نمود.

بازار فروش پارچه نخی تیشرت طاقه ای

بازار فروش پارچه نخی تیشرت طاقه ای امروزه با گرم شدن هوا بازار فروش پارچه نخی تیشرت طاقه ای با افزایش رو به رو شده است. این نوع پارچه ها به دلیل جنس نخی و نازکی که دارد برای دوخت انواع تیشرت مناسب هستند. کارخانه های تولیدی پارچه تیشرت تنوع زیادی را در این زمینه به خرج می دهند و این پارچه ها دارای چندین طرح و رنگ های مختلف می باشند.

بازار فروش بی واسطه انواع پارچه ها دارای مزیت زیادی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به قیمت ارزان و مناسب آن ها اشاره نمود. از عوامل مهم و موثر در قیمت گذاری پارچه نخی تیشرت کیفیت و طرح آن می باشد. قیمت خرید بی واسطه این محصول به صورت عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

قابل توجه خریداران عزیز معمولا طرح های ساده پارچه نخی از قیمت پایین تری نسبت به طرح های گلدار آن برخوردار می باشند. همچنین با خرید عمده می توانید انواع بهترین و با کیفیت ترین پارچه های نخی تیشرت را با قیمت ارزان تهیه کنید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید