مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه نخی ساده مانتویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع پارچه نخی ساده مانتوییقیمت خرید پارچه نخی ساده مانتویی

فروش پارچه نخی ساده مانتوی امروزه بسیار زیاد شده است با توجه به اینکه اکثر مانتو های امروزی را از پارچه نخی و فروش پارچه ها بالا رفته است که این نوع از پارچه ها برای دوختن اما بسیار مناسب هستند و همچنین مانتوهای تابستانی با توجه به اینکه یک لباس بیرون محسوب می‌شود باید باعث شوند که هوا جریان پیدا کند که پارچه نخی ساده مانتویی این اتفاق را رقم می زند.

فروش پارچه نخی ساده مانتویی

مشخصات انواع پارچه نخی ساده مانتویی

مشخصات انواع پارچه نخی ساده مانتویی می‌خواهیم با مشخصات انواع پارچه نخی ساده مانتویی بیشتر آشنا شویم، که این پارچه ها دارای مشخصات گوناگونی هستند.

  • این پارچه‌ها رنگ بندی های بسیار زیبایی دارند و برای هر نوع از سلیقه مشتریان دارای رنگ های زیبا و جذاب می باشد.
  • دومین مشخصه که در انواع پارچه ساده مانتویی وجود دارد این است که جنسش نازک است یعنی برای این که هوا جریان پیدا کند بسیار پیشنهاد می شود.
  • همچنین انواع پارچه نخی ساده مانتویی چروک و گوله نمی شوند و به هم ین خاطر برای دوخت مانتو بسیار پیشنهاد می ‌شوند.
  • امروزهانواع پارچه ساده مانتویی وجود دارد که به شکلی طبیعی و مصنوعی و هم چنین مختلط در بازار یافت می شود. این پارچه ها هم چنین به راحتی لک گیری می شوند و از این رو بسیار مناسب هستند.
  • اخرین ویژگی که در انواع پارچه نخی ساده مانتویی مشخص شد این است که این پارچه ها امروزه دارای ضخامت های نازکی هستند که این باعث می شود حمل آن ها نیز راحت تر شود.

قیمت خرید پارچه نخی ساده مانتویی

قیمت خرید پارچه نخی ساده مانتویی می‌خواهیم با قیمت خرید پارچه نخی ساده مانتو بیشتر آشنا شویم. هنگامی که به خرید مانتو می ‌روید، می‌بینید که هر کدام از مانتوها برای خودشان قیمت‌های مختلفی دارند، که یک بخشی از مهمترین قیمت ‌مانتو این هست که قیمت پارچه مانتویی با یکدیگر فرق دارد. یعنی اصلی ‌ترین معیاری که برای تفاوت قیمت مانتو وجود دارد، تفاوت در قیمت پارچه مانتویی آنها است.

پارچه نخی ساده مانتو یی برای دوخت مانتو استفاده می شود. قیمت پارچه نخی ساده مانتوی نیز امروز با توجه به نوساناتی که در اقتصاد کشور ما وجود دارد دچار اختلال است. فروش پارچه نخی ساده نیز امروز بالا رفته و با توجه به اینکه استفاده از انواع و اقسام مانتو ها در میان بانوان ایرانی بسیار زیاد شده است از این رو برای تولید مانتو ها نیاز به پارچه نخی مناسب وجود دارد.

از این رو فروش پارچه نخی ساده در عمده فروشی ها بالا رفته است و قیمت پارچه نخی ساده مان تولید بستگی به عوامل زیادی دارد که در پارچه مطرح است. ممکن است که پارچه دارای الیاف طبیعی باشد و یا پارچه دارای الیاف مصنوعی باشد و همچنین تفاوت های دیگری که در قیمت خرید پارچه نخی ساده مانتو تاثیر دارد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید