مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی مقاوم کشباف

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بارز پارچه کشباف مقاوم چیست؟قیمت روز پارچه مقاوم کشباف نخی جدید

پارچه نخی مقاوم را می توان در صنایع مختلف استفاده کرد. کاربردی بالای این محصول در صنعت پوشاک باعث شده تا میزان تولید این کالا در کشور تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. مراکز عرضه کننده پارچه نخی این محصول را به صورت عمده و تک در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهند. عرضه عمده پارچه نخی مقاوم کشباف به مشتریان کمک می کند تا پارچه مورد نیاز خود را با هزینه کمی تهیه کنند.

عرضه کننده پارچه نخی مقاوم کشباف

ویژگی های بارز پارچه کشباف مقاوم چیست؟

ویژگی های بارز پارچه کشباف مقاوم چیست؟ پارچه کشباف در زمره کاربردی ترین انواع پارچه در صنعت پوشاک می باشد و دارای ویژگی های متعددی می باشد. اطلاع از این ویژگی ها به مشتریان کمک می کند تا بتوانند محصول مورد نیاز خود را با آگاهی بسیار زیادی تهیه کنند. از بارزترین این ویژگی ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • از اصلی ترین مشخصات این مدل پارچه، انعطاف پذیر بودن آن است. پارچه کشباف از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و بسیار خوش دوخت می باشد.
  • از دیگر ویژگی های پارچه کشباف می توان به مقاوم بودن آن اشاره کرد. این محصول دارای استحکام و دوام بسیار زیادی در برابر پاره شدن می باشد و می توان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد.
  • الیاف تشکیل دهنده این مدل پارچه از میزان ضخامت بسیار زیادی برخوردار است. ضخامت الیاف این محصول به گونه ای است که در بیشترین حالت ممکن کش می خورد.
  • ساختار این نوع پارچه به گونه ای است که شست و شوی مکرر به بافت آن هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند. این امر باعث شده تا برای شستن این مدل پارچه بتوان از مواد شوینده مختلف استفاده کرد.

خصوصیات و ویژگی های مثبت این محصول باعث شده تا تقاضا برای خرید و سفارش این نوع پارچه ارزشمند و کاربردی در بازار افزایش پیدا کند.

قیمت روز پارچه مقاوم کشباف نخی جدید

قیمت روز پارچه مقاوم کشباف نخی جدید یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که بر قیمت و نرخ پارچه کشباف جدید و مدرن در بازار های داخلی تاثیر می گذارد، شیوه و میزان تولید آن می باشد. هر چه ساخت و تولید پارچه مقاوم با کیفیت و درجه یک در کشور افزایش پیدا کند، میزان عرضه آن نیز بیشتر خواهد شد که این امر به روند کاهش قیمت این نوع پارچه ارزشمند و کارآمد کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

اطلاع از قیمت روز پارچه مقاوم کشباف جدید به مشتریان کمک می کند تا بتوانند کالای مورد نیاز خود را با آگاهی بیشتری تهیه کنند. برای اطلاع از بروز ترین و آخرین قیمت تمام شده این کالا می توانید به این سایت مراجعه کنید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید