مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پارچه نخی چروک رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات فنی بهترین درباره پارچه نخیقیمت روز پارچه نخی چروک سال ۹۹

پارچه های نخی از الیاف طبیعی مانند پنبه تولید می شوند و چون هوا به راحتی می تواند از میان تار و پودر آنها عبور کند و به هیچ عنوان حساسیتی برای پوست انسان به وجود نمی آورند، از آنها برای تولید انواع لباس های نوزاد، حوله، لباس های راحتی و زیر استفاده می شود. یکی از محصولاتی که این روزها می توان در مراکز عرضه انواع پارچه در کشورمان مشاهده نمود، پارچه نخی چروک است که علاوه بر موارد ذکر شده، دارای زیبایی فراوانی نیز می باشد.

عرضه پارچه نخی چروک رنگی

اطلاعات فنی بهترین درباره پارچه نخی

اطلاعات فنی بهترین درباره پارچه نخی نخ به رشته های باریک و بلندی گفته می شود که از طریق مراحل مختلف ریسندگی در کنار هم قرار گرفته و الیافی را به وجود می آورند که تشکیل دهنده ساختار اصلی پارچه های نخی می باشد.
البته باید به این نکته اشاره کنیم که پارچه های نخی به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند. گروه اول پارچه هایی هستند که درون آن ها از الیاف پنبه استفاده شده و هیچ گونه ماده مصنوعی در ساختار آنها وحود ندارد و این امر باعث شده است که آنها برای دوخت لباس نوزادان و انواع حوله انتخاب مناسبی باشند. دسته دیگری از این پارچه ها از الیاف مصنوعی که شباهت فراوانی به نخ دارند تولید شده اند و دسته سوم با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند که در عین نرمی و لطافت، از دوام و استقامت بالایی نیز برخوردار می باشند.
این لباسها هادی حرارت هستند و چون دمای بدن انسان را به بیرون منتقل می نمایند، در نتیجه می توان گفت احساس خنکی فراوانی را در جسم به وجود آورده و برای دوخت لباسهای تابستانی مناسب می باشند.

اگر انواع لکه و آلودگی بر روی این پارچه ها قرار گیرد، به راحتی می توان آنها را شسته و تمیز نمود. همچنین پارچه های نخی در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند که یکی از آنها پارچه چروک نخی می باشد که از آن برای تهیه انواع شال، روسری و دامن بهره گرفته می شود.

قیمت روز پارچه نخی چروک سال ۹۹

قیمت روز پارچه نخی چروک سال 99 با وجود اینکه مقاومت پارچه های نخی در قیاس با سایر پارچه هایی که با استفاده از الیاف مصنوعی تولید شده اند کمتر است، اما همچنان خرید پارچه نخی در کشورمان رونق فراوانی دارد و بسیاری از تولیدی های معتبر کشورمان، از بهترین و باکیفیت ترین مدل این پارچه ها برای دوخت انواع لباس ها بهره می گیرند.

همچنین قیمت پارچه نخی چروک که یکی از پرطرفدارترین پارچه ها در سال ۹۹ می باشد، بسیار ارزان بوده و می توان با صرف هزینه ای اندک آن را تهیه کرده و زیباترین لباسها را از طریق آن دوخت و به بازار عرضه نمود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید