مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی زاهدان صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های منحصر به فرد پارچه نخیفروش عمده پارچه نخی صادراتی زاهدان

پارچه با استفاده از الیاف مختلف طبیعی و یا مصنوعی تهیه می شود. الیاف طبیعی از نخ های پنبه ای و ابریشمی در تهیه آنها استفاده می شود که به دلیل کیفیت بالا می توان انواع پارچه های مرغوب را تولید کرد. امروزه در کارخانه های نساجی در کشور انواع پارچه نخی با استفاده از متریال درجه یک و به وسیله دستگاه پیشرفته و مدرن تولید می شود. تولید کننده پارچه نخی زاهدان این محصول را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

تولید کننده پارچه نخی زاهدان صادراتی

ویژگی های منحصر به فرد پارچه نخی

ویژگی های منحصر به فرد پارچه نخی ویژگی های منحصر به فرد پارچه نخی چیست؟ پارچه نخی بسیار خنک و سبک می باشد و یکی از پارچه های مورد استفاده در فصل تابستان است. حرارت و گرما را به خوبی انتقال می دهد. از این پارچه در دوخت انواع لباس های خانگی، مانتو، چادر و … استفاده می شود.
این پارچه از الیافی نظیر کتان، پنبه و ابریشم تهیه می شود. پارچه های نخی در عرض ۹۰ سانتی متر و ۱۵۰ سانتی متر در طرح ها و رنگ بندی متنوع تولید می گردند. این پارچه از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کند. پارچه نخی دوخت بسیار خوبی دارد.
این محصول از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. این پارچه در انواع ساده و طرح دار در کشور مشاهده می شود و تنوع گسترده ای در رنگ و طرح دارد و مشتری با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خود می تواند آن را انتخاب کند و به علت تنوع بالا نیاز مشتری با هر سلقه ای تأمین می شود. از انواع پارچه نخی می توان به پارچه کودری، پارچه کتان، پارچه چیت و … اشاره کرد.

فروش عمده پارچه نخی صادراتی زاهدان

فروش عمده پارچه نخی صادراتی زاهدان فروش عمده پارچه صادراتی نخی زاهدان با کیفیتی درجه یک توسط همین شرکت انجام می شود و این مرکز انواع پارچه زاهدانی اصل را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می کند. قیمت خرید پارچه نخی به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مهمترین آنها کیفیت این محصول می باشد همچنین اندازه و عرض پارچه، ساده و یا طرح دار بودن، رنگ پارچه، میزان و حجم خرید، روش خرید پارچه، برند و شرکت تولید کننده، داخلی و یا خارجی بودن، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت پارچه نخی تأثیر گذار هستند.

امروزه بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک در کشور از خریداران عمده این محصول هستند و به وسیله آن انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را با بهترین کیفیت و با بهره وری از خیاطان مجرب در انواع مدل های جدید و زیبا طراحی و تولید می کنند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید