مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی پلیسه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی های پارچه پلیسهقیمت روز پارچه نخی پلیسه سال ۹۹

پارچه نخی پلیسه یکی از پارچه های پرمصرف و پرکاربرد در تهیه ی انواع لباس می باشد. این پارچه در طیف طرح و رنگ وسیع وجود دارد و از متریال مقاوم و درجه یک تولید می شود. پارچه نخی پلیسه جنس نرم و خنکی دارد و از الیاف ضدحساسیت تولید شده است. تولید کننده پارچه نخی پلیسه، این محصول را با کیفیت درجه یک و مرغوبیت بالا به صورت غیرحضوری و آنلاین عرضه می کند. امکان ثبت سفارش انواع مختلف این پارچه به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

تولید کننده پارچه نخی پلیسه

بررسی ویژگی های پارچه پلیسه

بررسی ویژگی های پارچه پلیسه پارچه پلیسه در جنس های مختلفی تولید می شود که در میان آنها جنس نخی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. پارچه پلیسه نخی در انواع ساده و طرح دار وجود دارد. این پارچه برای تولید امواع البسه خانگی و راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این می توان لباس های مجلسی و مهمانی را با استفاده از پارچه های پلیسه دوخت. پارچه پلیسه در رنگ بندی بسیار جذاب و شیک وجود دارد. این پارچه ها از الیاف و متریال درجه یک و با کیفیت تولید می شوند، به همین دلیل در برابر شست و شو بسیار مقاوم هستند و به راحتی کیفیت خود را از دست نمی دهند. می توانید لباس های بسیار زیبا با طراحی شیک و جذاب از این پارچه بدوزید.

این پارچه بسیار لطیف و سبک است. پارچه های نخی در واقع همان پارچه هایی هستند که از الیاف پنبه تولید می شوند. این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و پس از مدت ها استفاده کیفیت خود را از دست نمی دهند. انواع پارچه های ساده و طرح دار پلیسه را می توانید به صورت آنلاین تهیه و خریداری کنید.

قیمت روز پارچه نخی پلیسه سال ۹۹

قیمت روز پارچه نخی پلیسه سال 99 قیمت پارچه پلیسه بسته به جنس و کیفیت آن در بازارهای مختلف، متفاوت است. قیمت روز پارچه نخی پلیسه سال ۹۹ که در این مرکز فروش تخصصی و معتبر عرضه می شود، بسیار ارزان و مقرون بصرفه می باشد.

قیمت پارچه نخی سال ۹۹ به صورت عمده بسیار ارزان تر از خرید خرده و جزئی است. این محصول را می توانید به صورت آنلاین در رنگ بندی متنوع و جذاب سفارش دهید. بهترین پارچه های نخی پلیسه بازار فروش بسیار خوبی دارند.

به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای پارچه لباس های تولید شده از آن بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند. این پارچه با استفاده از الیاف مرغوب و ماشین آلات ریسندگی پیشرفته و مجهز تولید می شود و دوام بالا و عمر بسیار طولانی دارد

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید