مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم پارچه جودون نخی گلدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با پارچه جودون نخیقیمت روز پارچه نخی جودون گلدار

یکی از پارچه های بافته شده از الیاف نخ پنبه و ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی جودون می باشد. این پارچه در انواع مختلف در بازار عرضه شده است. در حال حاضر خرید مستقیم پارچه جودون نخی گلدار امکان پذیر است. میزان آشنایی شما با پارچه جودون نخی چقدر است و آیا می دانید چطور می توان به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید این محصول نمود؟

خرید مستقیم پارچه جودون نخی گلدار

آشنایی با پارچه جودون نخی

آشنایی با پارچه جودون نخی

صنایع نساجی ایران انواع مختلف پارچه بافته شده از الیاف مختلف را تولید می کنند. جودون یکی از انواع پارچه های تولیدی بوده که با توجه به الیاف مختلف مصنوعی و طبیعی به کار رفته در ترکیب آن انواعی مختلفی از آن وجود دارد که از جمله می توان به جودون پنبه، جودون لاکرا و جودون پلی استر پنبه اشاره کرد.

این پارچه دارای منافذ و بافت لوزی شکلی می باشد و برای دوخت انواع لباس می توان از آن استفاده کرد به ویژه این که درصد بیشتری از این پارچه را پنبه تشکیل می دهد و بنابراین لباس های تهیه شده با این پارچه از کیفیت بالایی برخوردارند.

یکی از پرکاربرد ترین موارد مصرف این نوع پارچه برای دوخت تیشرت می باشد و به ویژه این که انواع تیشرت های سه دکمه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع از این پارچه دوخته می شود.

بنابر سفارش مشتری در بافت این پارچه می توان از میزان متفاوتی از هر یک از الیاف بکار رونده در آن استفاده کرد و یا طرح های متنوعی را در آن ایجاد کرد و از این جمله می توان پارچه نخی گلدار را نام برد.

این پارچه به دلیل داشتن منافذ ریز امکان تبادل هوا بین دو طرف خود را داشته و به همین دلیل برای فصول گرم سال بسیار مناسب می باشد و به دلیل کاربرد زیاد پنبه در آن از قیمت بالاتری نسبت به انواع پارچه برخوردار است.

قیمت روز پارچه نخی جودون گلدار

قیمت روز پارچه نخی جودون گلدار برای فروشگاه های عرضه انواع پارچه، کارگاه های تولید پوشاک و فعالان صادرات انواع منسوجات که در زمینه فروش و تولید پوشاک فعالیت دارند اطلاع از قیمت روز پارچه نخی جودون گلدار به عنوان پارچه مورد استفاده در شغل خود دارای اهمیت است.

برای خرید مستقیم این پارچه می توانید با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کنید و ضمن اطلاع از قیمت روز پارچه جودون گلدار نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

همچنین خریداران عمده این پارچه می توانند با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند و از فروش پارچه یا دوخت انواع لباس با آن سود بیشتری کسب نمایند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید