مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم پارچه نخی فانتزی روتختی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه روتختیفروشنده معتبر پارچه فانتزی نخی روتختی

پارچه نخی یکی از بهترین ها نوع پارچه ها می باشد. زیرا الیاف آن کاملا طبیعی هستند الیاف طبیعی حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند این در حالی است که با هر نوع پوستی سازگار نخواهد بود. از این رو محبوبیت پارچه های نخی، محرز تر می شود تنوع زیادی در بین آنها به چشم می خورد. برخی از این پارچه ها، دارای طرح های فانتزی هستند. کاربرد آنها نیز زیاد بوده به عنوان مثال، برای تولید رو تختی استفاده می شوند. خرید مستقیم پارچه نخی فانتزی روتختی، نسب به سایر پارچه ها متداول تر است.

خرید مستقیم پارچه نخی فانتزی روتختی

ویژگی های پارچه روتختی

ویژگی های پارچه روتختی در رابطه با ویژگی های پارچه نخی روتختی می ‌توان به موارد زیر  اشاره نمود :

این پارچه ها به خاطر وجود الیاف طبیعی مانع تعریق و ایجاد حساسیت می شوند همچنین امکان رشد قارچ ها و باکتری ها را فراهم می سازند پارچه فانتزی نخی رو تختی، از زیبایی خاصی برخوردار می باشد این نوع روتختی ها را می توان برای جهیزیه ی عروس نیز مورد استفاده قرار داد.

از دیگر پارچه های نخی این است که نسبت به شست و شو مقاوم بوده و دچار آب رفتگی نمی شوند همچنین تغییر رنگ نمی دهند آسیبی به بافت و ساختارشان هم وارد نمی گردد.

برای مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده نمود این پارچه در صورتی که دچار لک شود، به راحتی می ‌توان آن را از بین برد. قابلیت شست و شو هم با دست و هم ماشین لباسشویی را دارد، بدون اینکه مشکلی برای پارچه به وجود آید.

فروشنده معتبر پارچه فانتزی نخی روتختی

فروشنده معتبر پارچه فانتزی نخی روتختی این سایت به عنوان فروشنده معتبر پارچه فانتزی نخی روتختی  عرضه عمده و مستقیم آن را با قیمت تولیدی انجام می دهد متقاضیان محترم می توانند هر نوع سفارشی را از طریق این سایت ثبت نموده تا کارشناسان فروش آن ها را بررسی و در بازه زمانی کوتاه به آدرس مورد نظرشان ارسال نمایند حذف دلالان و واسطه های فروش منجر به افت قابل توجه قیمت ها می شود.

در خرید پارچه نخی فانتزی روتختی عوامل دیگری مانند سایز و ابعاد آن نیز اثرگذار هستند همچنین بسته به طرح دار بودن و یا ساده بودن آن، قیمت ‌ها تغییر خواهند کرد. برند پارچه عامل دیگری است که بازار فروش آن را تا حد زیادی دچار نوسان می کند حجم تقاضا برای خرید را می توان از دیگر فاکتور های اثر گذار بر تعیین قیمت پارچه دانست.

کیفیت پارچه، پارامتر بعدی به شمار می‌ رود نوع صادراتی، بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید