مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پارچه نخی نوزادی ضد حساسیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بارز پارچه های نوزادیخرید عمده پارچه نخی نوزادی ساده

پارچه نخی نوزادی مناسب ترین لباس برای استفاده در نوزادان است. این پارچه بسیار نرم و لطیف است و  پوست حساس نوزاد را دچار مشکل نمی کند و جنس نخی آن باعث شده تا گردش هوا در اطراف بدن کودک به راحتی صورت گیرد اما از آلودگی های محیطی کاملا بدنش را محافظت می کند. بافت در این نوع از پارچه به شکلی است که مقدار کمی کشسانی دارد به همین علت حرکت کردن بدن نوزاد در این پارچه و لباسی که با آن دوخته می شود به راحتی صورت می گیرد.

عرضه پارچه نخی نوزادی ضد حساسیت

ویژگی های بارز پارچه های نوزادی

ویژگی های بارز پارچه های نوزادی ویژگی های بارز پارچه های نوزادی را در لیست زیر به صورت خلاصه آورده ایم و شما با مطالعه آن به مهمترین شان پی خواهید برد.

  • جنس محصول از الیاف طبیعی است و یا اگر به صورت ترکیبی با سایر الیاف باشد میزان الیاف طبیعی به کار برده در آن غالب است. این الیاف طبیعی از حساسیت پوستی جلوگیری می کنند و به دلیل لطافتی که دارند به نوزاد احساس آرامش می دهند.
  • لباس های نوزاد به صورت مکرر نیاز به شستشو دارند پس باید بافت به شکلی باشد که به راحتی چروک و یا پوسیده نشود که پارچه های نوزادی دارای این ویژگی می باشند.
  • لباس نوزاد باید دارای طرح ها و نقش های کمی باشد و از پارچه نوزادی ساده تهیه شده باشند. پارچه های شلوغ نوزاد را کلافه کرده و چشمش را نیز اذیت می کند.
  • الکتریسیته ساکن بسیار کمی به خود می گیرد زیرا نوزاد مدام در حال حرکت است و زیر پتو های پرز دار می خوابد ایجاد جرقه بین پتو و لباس می تواند احساس راحتی را از او بگیرد.
  • و در آخر پارچه نوزادی در عین لطافت دارای استحکام زیادی باشد چون به سرعت نیاز به شستشو دارد و این امر به صورت مکرر اتفاق می افتد.

خرید عمده پارچه نخی نوزادی ساده

خرید عمده پارچه نخی نوزادی ساده فروش عمده پارچه نخی نوزادی ساده با بهترین قیمت و کیفیتی بسیار بالا در این فروشگاه صورت می گیرد. پارچه نخی های ارائه شده همگی از برندهای شناخته شده می باشند و به همین علت کیفیت آن ها ممتاز است. ما با برندهای بسیار خوبی همکاری می کنیم که ای باعث شده تا در این همکاری مستقیم هیچ دلالی موجب افزایش قیمت نشود و شما پارچه را با قیمتی نزدیک به درب کارخانه تهیه کنید.

خرید عمده در این امکان را به شما می دهد که تنها یکبار هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید و در بودجه ای کلی صرفه جویی خوبی می شود. طرح های متنوع را می توانید به صورت عمده سفارش دهید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید