مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی رشت رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه رشتخرید عمده پارچه رنگی نخی رشت

چون جلب رضایت مشتریان برای کل سیستم ما مهم است پس در عرضه پارچه نخی رشت، نمونه هایی را جای دادیم که دارای عالی ترین خصوصیات ظاهری و ترکیب بندی می باشند. این تولیدات را با رنگ هایی گوناگون و کاملا شاد وارد بازار های فروش کرده و نیز توزیعات آن ها، با حجم هایی معین به چشم می آیند. پس بشتابید و از این گونه پخش های استاندارد به نفع خود استفاده نمایید.

عرضه کننده پارچه نخی رشت رنگی

مشخصات فنی پارچه رشت

مشخصات فنی پارچه رشت امکان دارد که در بازار ها نام پارچه رشت را شنیده و خرید و فروش های فراوانی را، در این زمینه مشاهده کرده باشید. اما جای صحبت دارد که اطلاع دارید این تولیدات از چه مشخصه های فنی برخوردارند ؟ این مساله امری است که برای همگان آشنا و زیاد واضح نیست و باید منابعی مفید در این راه جست و جو گردند. به همین منظور اطلاعاتی را با کمی جزئیات در قالب های زیر جمع آوری نموده و به محضر شما می رسانیم :

  1. تار و پود و الیاف به کار رفته در این کالا ها صد در صد نخ خالص می باشند. از این رو عنوان بهترین جنس را به آن ها اطلاق می کنند. همین امر باعث می شود تا گرما در بین لایه های پارچه باقی نماند و حرارت بالایی، در بدن افراد ایجاد نشود. احساس خنکی قابل ملاحظه ای را می توانید از لباس هایی به دست آورید که به وسیله پارچه های رشت دوخته شده اند.
  2. نکته به جا و مهم در مورد خصوصیات این تولیدات میزان آبرفت شان است. یکی از عوامل که باعث محبوبیت بالای این اقلام شده، نا چیز بودن درصد آب رفتن آن ها است. در واقع پارچه ها هر مقدار هم که شسته شوند  باز کوتاه نمی گردند و طبق تحقیقات موجود، این مقدار را تنها یک درصد تخمین زده شده است.
  3. حال به قضیه میزان لطیف بودن این اجناس می پردازیم. بافت های رشت چون لایه های در هم تنیده دارند و به آسانی از هم جدا نمی گردند، با پوست خیلی سازگار هستند. 
  4.  این مدل ها سایز های متعددی را دارا هستند و بسته به نوع استفاده، برش های متفاوتی را با اندازه هایی گوناگون نشان می دهند. به این شکل هر ترتیب سایزی را که بخواهید می توانید از آن ها پیدا کنید. 
  5. در جمع بندی آخر هم نباید سبکی آن ها را از قلم انداخت.

خرید عمده پارچه رنگی نخی رشت

خرید عمده پارچه رنگی نخی رشت سعی کنید برای انجام خرید پارچه رشت عمده، حتما اطلاعات مورد نیاز را از کاربران متخصص جویا شوید. به این شکل با اطلاع یافتن از قیمت های نهایی ارزان و میزان سلامت پارچه ها قادر خواهید بود که درخواست، اجناس کلی را ثبت کنید.

به این صورت فرصتی بی مانند برای سفارش پارچه نخی رنگی در ابعادی مختلف برایتان شکل می گیرد. 

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید