مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش انواع پارچه نخی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی اعلاقیمت خرید پارچه نخی اعلا

سفارش انواع پارچه نخی اعلا از فروشنده معتبر این محصول به راحتی و به روش مستقیم امکان پذیر است و خریداران می توانند انواع این پارچه در رنگ ها و طرح های مختلف را سفارش دهند.

سفارش این محصول می تواند برای اهداف صادراتی نیز بسیار مناسب باشد و کسانی که در زمینه تولید انواع لباس نخی نیز فعالیت دارند می توانند انواع مختلف این پارچه را بی واسطه و با کم ترین نرخ ممکن درخواست نمایند تا در اسرع وقت و به هر نقطه ای از ایران که مایل باشند ارسال شود.

سفارش انواع پارچه نخی اعلا

مشخصات فنی پارچه نخی اعلا

مشخصات فنی پارچه نخی اعلا پارچه نخی در اصل همان پارچه پنبه ای است و از گذشته به اسم پارچه نخی مشهور بوده است این پارچه نسبت به انواع مختلف پارچه دارای وزن به نسبت کم تری است و بنابراین تهیه لباس از آن بسیار مناسب است.

از مشخصات فنی این محصول داشتن تراکم مناسب تار و پود می باشد که در جهت طول و عرض هم قرار گرفته اند. این محصول دارای بافت بسیار نرمی نیز است و به همین دلیل با پوست سازگاری بالایی دارد و در هیچ کس باعث ایجاد حساسیت در پوست نمی شود.

هدایت حرارتی پارچه های پنبه ای یا نخی بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیار خنک بوده مناسب فصل گرما هستند.

میزان نفوذ رنگ در الیاف این پارچه بسیار زیاد است و به همین دلیل رنگ پذیری بسیار بالایی دارند و همین باعث شده است که تنوع رنگ در انواع پارچه های نخی بسیار زیاد باشد.

الیاف طبیعی به کار رفته در این پارچه ها نسبت به حشرات جونده مانند بید یا موریانه مقاومتی نداشته و بر خلاف پارچه های پلی استری در صورت عدم محافظت با پارافین توسط این جانداران موذی خورده می شوند و از بین می روند.

قیمت خرید پارچه نخی اعلا

قیمت خرید پارچه نخی اعلا

قیمت خرید پارچه اعلا نخی رابطه مستقیمی با قیمت ماده اصلی تشکیل دهنده آن یعنی پنبه دارد. میزان تولید پنبه در ایران کم می باشد و به همین دلیل نمی تواند ماده اولیه مورد نیاز برای تولید نخ تامین کند و از این نظر وابستگی زیادی به واردات این محصول وجود دارد.

افزایش نرخ ارز در سال های اخیر باعث شده است که قیمت پنبه وارداتی با افزایش قابل توجهی مواجه شود و این مساله به طور مستقیم بر نرخ پارچه نخی تاثیر داشته است.

قیمت پارچه اعلا نخی را می توانید در تماس تلفنی با فروشنده این محصول به دست آورید همچنین در این همین وب سایت می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با فروشنده ارتباط برقرار کنید و ضمن پرس و جو در مورد قیمت انواع مختلف این پارچه سفارش خرید خود را اعلام نمایید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید