مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پارچه نخی چلوار تک بافت

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور از پارچه چلوار چیست؟آخرین قیمت پارچه چلوار در بازار

عرضه پارچه نخی چلوار تک بافت در اشکال مختلفی انجام می شود. این نوع از محصول کاربردهای خاصی دارد و علی رغم این که رنگ های بسیار گوناگونی را دارا است، ولی بیشتر رنگ سفید آن شناخته شده می باشد. اما مشتریان پارچه نخی تک بافت می توانند از بهترین فروشنده نوع ۱۰۰% نخی را به دست آورند. همچنین امکان تهیه قیمت پارچه چلوار از عرضه کننده معتبر نیز وجود دارد.

عرضه پارچه نخی چلوار تک بافت

منظور از پارچه چلوار چیست؟

منظور از پارچه چلوار چیست؟ آیا می دانید منظور از پارچه چلوار چیست؟ در اصل، نوع خاصی از پارچه به شمار می رود که از پنبه آن را تولید می کنند. البته نوع پلی استری و یا مخلوطی از هر دو الیاف نیز بافته می شود. آن را در عرض ها و رنگ های متنوعی آماده می نمایند که نوع سفید، کاربرد زیادی دارد.

پارچه های چلوار به دلیل مصرف بالا از جمله پرفروش ترین ها محسوب می شوند. همینطور دلایل دیگری هم این موضوع دارد که به ارزان بودن آن می شود اشاره کرد. در کل، از چنین کالاهایی در بخش های زیر استفاده می نمایند:

  • دوخت لباس های مردانه، زنانه و کودکان
  • پرچم نویسی
  • روتختی
  • روبالشتی
  • استفاده به عنوان کفن
  • و بکارگیری در کلاسی های آموزشی خیاطی

تولیدی هایی که این نوع از پارچه را می بافند، می کوشند تا از پنبه خالص استفاده کنند. اینگونه پارچه ای با کیفیت بالا را آماده عرضه می نمایند. از سوی دیگر، به روش های طاقه ای و عدلی بیشتر می بینیم که چنین کالاهایی به فروش می رسند و نرخ های متنوعی دارند که در ادامه به این بحث خواهیم پرداخت.

آخرین قیمت پارچه چلوار در بازار

آخرین قیمت پارچه چلوار در بازار از آخرین قیمت پارچه چلوار در بازار مطلع هستید؟ می دانید چه عواملی باعث گوناگونی قیمت ها می شود؟ در همین ابتداء باید ذکر نماییم که نوع الیاف حرف اصلی را در این زمینه می زنند. مثلاً پارچه های نخی با نوع فلامنت قیمت های متفاوتی دارند. در کنار این موضوع، متراژ طاقه و عدل هم با هم فرق داشته و سبب ایجاد تفاوت می شوند.

باید بگوییم پارچه ها در عرض های ۹۰، ۱۵۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ ارائه می گردند‌ که این مسئله هم یکی از عوامل تاثیرگذار در خصوص ارزش گذاری است. معمولاً هر چه پهنای پارچه بیشتر باشد، قیمت افزایش پیدا می کند.

موضوع گرماژ یا وزن پارچه را نیز نباید نادیده گرفت. اینها مهمترین مسائلی اند که باعث گوناگونی قیمت ها شده اند. البته برخی از موارد دیگر را هم می بایست در نظر بگیریم که شامل چگونگی عرضه و همینطور خارجی و داخلی بودن کالا می شود. این نکات هم بی تاثیر در قیمت پارچه چلوار نیستند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید