مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده پارچه نخی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پارچه نخی ساده مرغوبقیمت خرید پارچه نخی ساده

پارچه نخی از پراستفاده ترین محصولات بوده که برای دوخت لباس، دامن، مانتو، کلاه و بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه نخی ساده محصولی است که اغلب در یک رنگ ثابت طراحی شده و در فصول مختلف سال می توان از ان استفاده کرد. پارچه هایی که در بازار وجود دارد به صورت متری یا کیلویی فروخته می شود که شما مطابق با نیازتان می توانید با جنس نخ و کیفیت های مختلف آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

فروشنده عمده پارچه نخی ساده

خصوصیات پارچه نخی ساده مرغوب

خصوصیات پارچه نخی ساده مرغوب پارچه های مرغوب و باکیفیت از الیاف طبیعی مانند پنبه یا ابریشم تولید شده اند که کارخانه های نساجی با دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید انواع این محصولات در طرح و رنگ و با ضخامت های مختلف در بازار کرده اند.
پارچه های تولید شده با نخ بیشترین استفاده در کارگاه های تولیدی دارد و آن هم بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب این نوع پارچه هاست. پارچه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و هیچگونه حساسیتی بر روی پوست افراد ایجاد نمی کنند.

الیاف تشکیل دهنده انواع پارچه نخی:

  • کتان
  • ابریشم
  • کرباس
  • آکریلیک

هر پارچه ای از الیاف بخصوصی تولید شده و هر کدام از الیاف ها مزایا و معایبی دارند.
افرادی که قیمت پارچه نخی برایشان اهمیت دارد و دوست دارند از پارچه های ارزان قیمت استفاده نمایند، بهتر است به دنبال محصولاتی باشند که الیاف تشکیل دهنده ان ها مصنوعی باشد. پارچه هایی که با نخ های آکریلیک یا پلی استر طراحی شده اند دارای کیفیت معمولی و ارزان قیمت هستند.
اگر کیفیت برای شما حرف اول را می زند، بهتر است به دنبال پارچه های ابریشمی، کتان و یا پارچه هایی که الیاف آنها گیاهی است باشید.
از مهم ترین مزیت های پارچه هایی با الیاف طبیعی این است که دوام بالایی داشته و در استفاده طولانی مدت حساسیت ایجاد نمی کنند. همچنین با شستشوی مداوم خاصیت و رنگ خود را به راحتی از دست نخواهند داد.

قیمت خرید پارچه نخی ساده

قیمت خرید پارچه نخی ساده قیمت خرید پارچه نخی ساده کاملا وابسته به نوع الیاف استفاده شده در آن بوده. مواردی همچون سایز و تعداد سفارش می توانند در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار باشند.
پارچه هایی که در بازار وجود دارد از تراکم یکسانی تشکیل نشده اند. محصولاتی با تراکم بالا، گرما را کمتر به بیرون منتقل کرده و برای فصول سرد سال مناسب هستند.

محصولات کم تراکم نیز معمولا الیاف ضخیم تری داشته که هوا به خوبی در آن جریان پیدا می کند و مناسب فصول گرم سال می باشند. وسایل خواب، انواع کیف، کفش و لباس از مهم ترین چیزهایی هستند که توسط پارچه های ساده یا طرح دار طراحی و به بازار عرضه شده اند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید