مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پارچه نخی سوزنی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های پارچه سوزنیبازار فروش پارچه های نخی سوزنی

پارچه سوزنی یکی از پر کاربرد ترین نوع پارچه می باشد که برای مصارف بسیاری استفاده می شود. عرضه بهترین پارچه نخی سوزنی ساده در این مرکز با قیمتی بسیار باورنکردنی و ویژه در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

اگر شما جز خریداران این محصول هستید، می توانید به صورت اینترنتی به سایت ما مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر راجع به محصول و نحوه خرید آن نیز، می تواند با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایید.

عرضه بهترین پارچه نخی سوزنی ساده

کاربرد های پارچه سوزنی

کاربرد های پارچه سوزنی پارچه سوزنی  پارچه ای است که بافت پارچه ای ندارد و با عملیات مکانیکی و شیمیایی در آن الیاف و شیار ایجاد شده است. این پارچه از الیاف پلاستیکی بصورت بافته شده  تولید می شود و برای تولید نیازی به نخ ندارند.این پارچه ها معمولا به عنوان یکبار مصرف استفاده می شود و از پارچه های بازیافتی و مواد روغنی تولید می شود.

این محصول به طور مهندسی تولید شده است که برخلاف یکبار مصرف بودن، دوام بسیار بالایی دارد. پارچه های سوزنی کارکردهای مختلفی مانند جذب، دفع مایعات، حالت کششی، ، نرمی، استحکام، قابلیت شستشو، ضربه گیری، عایق حرارتی، عایق صدا،استفاده به عنوان لایه محافظ در برابر باکتری ها و استریل کردن را فراهم می کنند.
تمامی این موارد با هم ترکیب می شوند و یک محصول مناسب برای مصارف گوناگون و خاص تولید می کنند که بین قیمت و کیفیت محصول تعادل بسیار خوبی برقرار است، ظاهر و استحکام این پارچه  بسیار بالا است و به تنهایی در تولید البسه، مبلمان، لوازم شخصی، مصارف صنعتی و… استفاده می شود.
پارچه سوزنی در تولید روپوش و لباس، ماسک و کلاه جراحی، دستکش، دستمال مرطوب، فیلتر بنزین و هوا، چای کیسه ای، در صنعت داروسازی، کنترل فرسایش خاک و… کاربرد بسیار زیادی دارد.پارچه سوزنی  از جذب مایعات بسیار بالایی برخوردار است و بسیار بادوام و قیمت مناسب است.
از این محصول بیشتر در مراکز پزشکی برای  جلوگیری انتقال از باکتری و قارچ در بیماران، به منظور رعایت نکات بهداشتی استفاده می شود.یکی دیگر از کاربردهای پارچه سوزنی ساده در دوخت انواع کیسه به جای استفاده از نایلون می باشد که به حفظ محیط زیست بسیار کمک می کند و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

بازار فروش پارچه های نخی سوزنی

بازار فروش پارچه های نخی سوزنی بازار فروش پارچه های نخی سوزنی، با توجه به جنس  و استحکام بالایی که دارد از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد. فروش عمده پارچه نخی  سوزنی، باعث شده قیمت تمام شده محصول برای مصرف کنندگان کمتر باشد و خریداران به راحتی بتوانند آن را در متراژ مختلف با قیمت بسیار منصفانه و مناسب تهیه نمایند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید