مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مستقیم پارچه نخی گلدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه نخی گلدارقیمت فروش پارچه نخی گلدار

توزیع مستقیم پارچه نخی گلدار مژده ای می باشد به شما مشتریان عزیز زیرا در این صورت می توانید این محصول را با صرف هزینه ی کمتر خریداری کنید پارچه نخی گلدار را بدون واسطه به صورت مستقیم با قیمت ارزان خریداری کنید.

توزیع مستقیم پارچه نخی گلدار

معرفی انواع پارچه نخی گلدار

معرفی انواع پارچه نخی گلدار امروزه شرکت های تولید کننده پارچه نخی گلدار را در انواع مختلف تولید می کنند و این پارچه ها در جنس ها و طرح های مختلف وجود دارد از این پارچه ها برای دوخت شومیز مانتو سارافن دامن و… استفاده می شود.

این پارچه ها ایستایی خوبی دارد و بعد دوخت بسیار خوش فرم هستند جنس این پارچه ها همان طور که گفته شده با کیفیت می باشد.

استفاده از پارچه های نخی گلدار در دوخت لباس ها مزایای بسیار زیادی دارد این پارچه ها بسیار خنک هستند رنگ آن ها بعد از شست و شو ثابت می ماند و هم چنین اتوکشی این پارچه ها بسیار راحت است.

از این نوع پارچه ها برای دوخت لباس های ترکیبی نیز می توانید به عنوان آستین و یا بالاتنه لباس به ویژه مانتو استفاده کنید. پارچه نخی گلدار از گونه پارچه های پرطرفدار محسوب می شود دلیل استقبال افراد از خرید این نوع پارچه ها شلوغ بودن و شاداب بودن نوع پارچه می باشد.

امروزه بیشتر افراد به دنبال لباس هایی هستند که پر از نقش و نگار و رنگ های روشن باشد خوب پارچه های گلدار نیز از این گونه پارچه ها می باشد پارچه های گلدار علاوه بر زیبا بودن بر روحیه ی فرد نیز تاثیر مثبت می گذارد.

اگر دوست دارید روحیه ای شاداب و با انگیزه داشته باشید بهتر است از پارچه های گلدار برای دوخت لباس های خود استفاده کنید.

انواع پارچه نخی گلدار:

  • پارچه نخی گلدار با گل های ریز
  • پارچه نخی گلدار با گل های درشت
  • پارچه نخی گلدار شلوغ

با توجه به نظر و سلیقه ی شخصی می توانید نوع آن را انتخاب کنید و از لباس خود لذت ببرید.

قیمت فروش پارچه نخی گلدار

قیمت فروش پارچه نخی گلدار قیمت فروش پارچه نخی گلدار ارزان است و شما مشتریان با صرف کمترین هزینه می توانید آن را خریداری کنید. این محصول را نیز می توانید به صورت کلی سفارش دهید.

کیفیت این پارچه ها درجه یک است و هم چنین در رنگ های شاد و زیبا وجود دارد و هر فرد با توجه به نظر و سلیقه ی شخصی می تواند آن را برای خرید انتخاب نماید.

فروش پارچه گلدار به صورت عمده رونق بسیار خوبی دارد و این محصول از گونه محصولات با کیفیت است. قیمت پارچه نخی گلدار با متراژ بالا و به صورت کلی ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید