مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فوری پارچه نخی پروانه ای اندونزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت پارچه نخی ایرانی و اندونزیتولید عمده پارچه نخی اندونزی

فروش فوری پارچه نخی پروانه ای اندونزی به صورت گسترده و عمده صورت می گیرد. شما می توانید برای خرید مستقیم و بدون واسطه پارچه پروانه ای از طریق همین سایت اقدام نمایید و به هر میزانی که لازم داشته باشید از آن تهیه نمایید.

فروش فوری پارچه نخی پروانه ای اندونزی

تفاوت پارچه نخی ایرانی و اندونزی

تفاوت پارچه نخی ایرانی و اندونزی

الیاف پارچه نخی اندونزی بر خلاف تصور عمومی الیافی هستند که پایه طبیعی دارا بوده و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی(سلولزی) هستند. به طور کلی استفاده از نخ در پارچه به سبب طبیعی بودنش، می تواند سبب حفظ سلامتی بیشتر شما شود.

به طور کلی شاید این سوال نیز برای شما ایجاد شده باشد که تفاوت پارچه نخی ایرانی و اندونزی چیست. برای پاسخ به این سوال بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. در این جا به صورت اجمالی به برخی از مهمترین ویژگی های این پارچه پرداخته می شود. 

  • الیاف پارچه های ایرانی دارای میزان جذب آب بالایی بوده که این امر به سبب میزان استفاده پنبه در آن بر می گردد. اما میزان پنبه در پارچه اندونزی پایین تر است.
  • خاصیت ارتجاعی کمی به نسبت مدل های طبیعی خواهد داشت به این شکل که تن خور خشک تری پیدا خواهد کرد و همین پایین بودن کشسان یا ارتجاع آن سبب می گردد تا به سادگی چروک شود. اگر به پارچه های تمام ویسکوز بازار دقت کرده باشید دقیقا گویای همین جمله بالاست زیرا به شدت چروک شده و دائما نیاز به اتو کشیدن دارند.
  • ظاهر پارچه های اندونزی درخشان و براق بوده که همین امر نشان دهنده پایین بودن میزان پنبه در آنها است. زیرا پارچه های پنبه ای کدرتر بوده و با دیدن آن به فکر رنگ های کدر می افتید اما پارچه ویسکوز و خصوصا پلی استر برق خاصی در جنس و الیاف پارچه به صورت اولیه وجود دارد. اما اگر پارچه ویسکوز را داخل آب جوش بیندازید این برق از بین رفته و به مرور زمان کدر می شود.

لازم به ذکر است که پارچه های نخی ایرانی خاصیت تنفس بسیار بالایی دارد به طوری که جزو پارچه‌ها و الیاف خنک حساب می شود، و از ابریشم طبیعی نیز خنک تر می گردد می توان آن را هادی گرما نامید به طوری که در حفظ دمای بدن پوششی که جنس ویسکوز داشته باشد موفق تر از سایر مدل های پارچه عمل خواهد کرد

تولید عمده پارچه نخی اندونزی

تولید عمده پارچه نخی اندونزی

تولید عمده پارچه نخی در کشور صورت می گیرد. به صورت کلی می توان گفت قیمت روز پارچه نخی ایرانی نسبت به نوع اندونزی آن مناسبتر بوده و کیفیت و مرغوبیت آن نیز بسیار بالاتر می باشد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید