مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع پارچه نخی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید پارچه نخی طرح دارخرید عمده پارچه نخی طرح دار

پارچه نخی طرح دار از نمونه پارچه های پرطرفدار و پرکاربردی بوده که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای افراد ممکن است در زمان انتخاب این محصول دچار سردگمی گردند. از این رو فروشنده انواع پارچه نخی طرحدار باید با نمونه های مختلف از این پارچه آشنایی کامل داشته باشد. تا در این راستا بتواند مطابق با نیاز مشتریان، پارچه های نخی را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به آن ها معرفی نماید.

فروشنده انواع پارچه نخی طرح دار

مراحل تولید پارچه نخی طرح دار

مراحل تولید پارچه نخی طرح دار در واقع برای تولید پارچه طرح دار باکیفیت نیاز به طی کردن مراحل مختلفی خواهیم داشت که در ادامه به بررسی و شرح آن می پردازیم.

  • در ابتدا برای تولید پارچه های نخی طرح دار، نیاز به استفاده از پشم طبیعی گوسفند داریم. البته پشم گوسفندان هم بر اساس تغذیه و منطقه زندگی دام از تنوع بالا و کیفیت های مختلفی برخوردار می باشد.
  • در ادامه پس از این که پشم ها بر اساس کیفیت رتبه بندی شد، نوبت به پاکسازی و شانه کردن پشم ها می رسد. تا در این راستا آلودگی ها و ناخالصی موجود در پشم برطرف گردند.
  • پس از آن که پشم ها شانه شد، نوبت به تنیده شدن پشم ها و تبدیل شدن آن به نخ های ریسندگی می باشد. البته در فرآیند تنیده شدن پشم، شعاع آن کم تر و به ضخامت مطلوب می رسد. در ضمن با توجه به فشار بالایی که به پشم های تنیده شده وارد می گردد، باعث می شود تا پشم ها قابلیت خمیدگی را به دست آورند.
  • حالا نوبت به رنگرزی الیاف طبیعی تولید شده می باشد. در واقع برای رنگرزی نخ سه روش رنگ کردن بالا، رنگ کردن نخ و رنگ کردن قسمتی وجود دارد.
  • پس از رنگرزی، نوبت به مرحله حساس خم کردن نخ ها فرا می رسد. در این بخش دو طرف نخ گرفته شده و آن قدر پیچیده و خم می شود تا نتیجه مطلوب به دست آید.
  • بعد از خم شدن، نخ ها وارد دستگاه بافت پارچه شده تا در این دستگاه نخ ها بر اساس طرحی که قرار است بر روی پارچه ایجاد شود، بالا و پایین گردیده و در نهایت پارچه نخی طرح دار با عرض و طول دلخواه تولید می گردد.

خرید عمده پارچه نخی طرح دار

خرید عمده پارچه نخی طرح دار در حقیقت پارچه نخی طرح دار از بهترین گونه های پارچه بوده که از کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. از این رو پارچه های نخی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و همواره افراد زیادی نیاز به خرید و استفاده از آن خواهند داشت.

البته خریداران بیشتر تمایل به خرید پارچه طرح دار به صورت عمده خواهند داشت. زیرا در این صورت می توانند متراژ زیادی از پارچه نخی را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و از سویی دیگر فروشگاه ها هم می توانند متراژ های کم از این پارچه را با قیمت پایین تری در اختیار خریداران قرار دهند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید