مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پارچه نخی کودری اهواز

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه کودری چه نوع پارچه ای است؟صادر کننده انواع پارچه کودری نخی

پارچه نخی کودری به دسته ای از پارچه گفته می شود که به طور معمول در شهر های جنوبی کشور به خصوص شهر اهواز تولید می شود. در حال حاضر راه ها و روش های زیادی برای سفارش پارچه نخی کودری اهواز وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. در مطلب امروز قصد داریم تا در مورد پارچه نخی صادراتی و بهترین راه های موجود برای خرید پارچه کودری صحبت کنیم. پس با ما و این مطلب جالب همراه باشید.

سفارش پارچه نخی کودری اهواز

پارچه کودری چه نوع پارچه ای است؟

پارچه کودری چه نوع پارچه ای است؟ پارچه های کودری یک نوع از پارچه های نخی می باشند که دارای الیافی تخت و بافت منظم می باشند. این پارچه به علت دارا بودن قیمت کم، طرفداران و مشتریان بسیار زیادی در سراسر کشور دارد و مردم دوست دارند که آن را خریداری کرده و در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنند. در حال حاضر راه های بسیار زیاد و مختلفی برای خرید انواع پارچه کودری وجود دارد که هر کدام از این راه ها ویژگی های خاص خود را دارند. ضخامت این مدل از پارچه به شدت کم بوده و در نگاه اول می تواند به راحتی پاره شود اما به علت دارا بودن تراکم خاص و ویژه، می تواند مقاومت بسیار زیادی از خود در برابر آسیب دیدن و پاره شده نشان دهد.

اهواز یکی از بهترین و برترین شهر هایی است که در زمینه ساخت و تولید انواع پارچه کودری فعالیت می کند. پارچه های کدری اهواز دارای تضمین بهترین کیفیت و قیمت هستند. همچنین جالب است بدانید که پارچه های کودری یا کدری، در برابر شستشو هم مقاومت زیادی از خود نشان داده و می توانند رنگ و کیفیت خود را ثابت نگه دارند.

صادر کننده انواع پارچه کودری نخی

صادر کننده انواع پارچه کودری نخی هم اکنون، ایران بزرگترین صادر کننده انواع پارچه کودری نخی می باشد که تمامی محصولاتش را با تضمین بهترین کیفیت و قیمت به کشور های غربی همچون روسیه، آلمان، انگلستان و کانادا صادر می کند. اما، در این میان دیگر تولید کنندگان هم فعالیت می کنند که محصولاتشان را با قیمت ها و کیفیت های مختلفی به بازار جهانی عرضه می کنند.

چین یکی از همین کشور ها است. محصولات چینی کیفیت پایینی دارند و از همین رو، قیمت تمام شده آنها هم در مقایسه با سایر تولید کنندگان کمتر است. آنها درصد بالایی از بازار پارچه کودری را تحت نظر خود در آورده اند اما محصولات آنها طرفداران بسیار زیادی ندارند. کشور ما به علت دارا بودن فرمول ها و دستگاه های تولیدی خاص، می تواند با کیفیت ترین مدل های این محصولات را تولید و صادر کند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید