مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پارچه کودری نخی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه کودری نخیقیمت فروش پارچه کودری نخی

پارچه کودری نخی جز منسوجات نرم و لطیف بوده که درصنعت پوشاک بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است‌. تاروپود این پارچه را بیشتر الیاف نخ و پنبه تشکیل می دهد به همین دلیل برای فصل تابستان بسیار خنک بوده و به دلیل ضد حساسیت بودن بدن را قرمز و دچار اگزما نمی کند. عرضه و فروش پارچه کودری به صورت مستقیم باعث شده تا دست واسطه ها از بازار کوتاه شود و منسوجات نرخ مناسب تری برای مشتری داشته باشند.

عرضه مستقیم پارچه کودری نخی

معرفی انواع پارچه کودری نخی

معرفی انواع پارچه کودری نخی در بازار انواع پارچه کودری نخی موجود می باشد که از نظر طرح و رنگ و ظاهر به ۲ دسته تقسیم می شوند:

  • ساده
  • طرحدار

هر کدام از این مدل ها طرفداران خاص خود را دارند. جنس آنها ضخیم و نازک است که شما می توانید متناسب با فصل آن را انتخلب کنید. این پارچه ها از رنگ ثابتی برخوردار هستند و در زمان شستشو با آب و مواد شوینده دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شوند. وزن سبک باعث شده تا در زمان دوخت روی بدن احساس سنگینی نداشته باشید.

به دلیل نرم بودن شما می توانید هر الگویی را روی آن پیاده کنید. چروک نشدن و آب نرفتن از دیگر مزیت های این پارچه است که شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این نمونه دارای طرح و رنگ هایی برجسته بوده که زیبایی کار را دو چندان می کند و برای مهمانی ها و مجالس مختلف بهترین گزینه به شمار می رود.

قیمت فروش پارچه کودری نخی

قیمت فروش پارچه کودری نخی قیمت پارچه کودری که در بازار به فروش می رسد به متراژ و کیفیت و جنس آن بستگی دارد. هر چه سطح کیفی آن بالاتر و برند آن از اعتبار بیشتری برخوردار باشد علاوه بر کارایی و دوام بیشتر ارزش بالاتری را هم در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص می دهد.

قیمت یکی از پارامتر های مهم در تصمیم گیری برای خرید این محصول است که خود به عوامل دیگری بستگی دارد. تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا طی سال های اخیر نرخ این تولیدات افزایش زیادی پیدا کند. این نرخ در سال های مختلف متفاوت بوده و به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است که با توجه به گذر زمان امری طبیعی است اما بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد.

شما می توانید نرخ بروز را در این سایت آنلاین مشاهده کرده و با مقایسه قیمت ها خرید ایده آل خود را انجام دهید. تولید کننده در فرآیند تولید نرخی مناسب را برای این محصولات مشخص می کند به همین دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی مناسب و مقرون بصرفه است.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید