مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی کتان ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه کتان چه نوع پارچه ای است؟تولید کننده عمده پارچه نخی کتان ساده

پارچه نخی کتان  یکی از بهترین انواع پارچه است که از گذشته به شکل گسترده استفاده شده است. شرکت ها و تولیدی های بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید، عرضه و فروش این نوع پارچه فعالیت می کنند و شما می توانید انواع پارچه نخی کتان ساده مورد نظر خود را از این عرضه کننده پارچه نخی کتان ساده خریداری کنید.

عرضه کننده پارچه نخی کتان ساده

پارچه کتان چه نوع پارچه ای است؟

پارچه کتان چه نوع پارچه ای است؟ پارچه کتان ساده یک نوع پارچه محبوب و قدیمی می باشد به طوری که هر فرد در طول عمر خود حداقل یک بار از این نوع پارچه استفاده کرده است.

این نوع پارچه به سبب مرغوبیتی که دارد همیشه مورد توجه طراحان مد بوده و در صنعت پوشاک استفاده گسترده ای از آن شده است.

پارچه کتان استحکام و مقاومت قابل توجهی در برابر کشش از خود نشان می هد، به عبارتی دیگر می توان گفت که میزان استحکام کتان از پنبه بیشتر می باشد و دلیل این استحکام را باید در ساختار پارچه کتان جست و جو گرد که سرشار از کریستالین است.

پارچه کتان همچنین در برابر پوسیدگی، فرسایش و حتی حشرات آسیب زننده مقاومت خوبی از خود نشان می دهد به طوری که اگر در نگه داری پارچه دقت داشته باشید و آن را همواره خشک نگه دارید تا سالها می توانید از این پارچه استفاده کنید.

از دیگر مشخصات و ویژگی های پارچه های کتان می توان به انعطاف پذیری بالا، خنک بودن، ترمیم آسان، قابلیت تغییر ضخامت، زیبایی و ظرافت چشم نواز، شست و شوی آسان، مقاومت و استحکام زیاد اشاره داشت.

پارچه کتان به سبب داشتن الیاف گیاهی می تواند از ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی ثانویه جلوگیری کند و حس بهتری را به شما هدیه دهد.

پارچه کتان علاوه بر استفاده در صنعت مد استفاده هایی دیگر نیز دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

صنعت تولید حوله

دستمال کاغذی

نخ بخیه

روکش صندلی

پرده

ملافه

و همچنین صحافی.

از دیگر ویژگی های پارچه کتان که شما را به خرید پارچه نخی سوق می دهد می توان به مقاوم بودن در برابر مواد اسیدی و قلیایی، رطوبت و حرارت اشاره داشت.

تولید کننده عمده پارچه نخی کتان ساده

تولید کننده عمده پارچه نخی کتان ساده امروزه با رشد تکنولوژی و ایجاد شبکه جهانی و متولد شدن اینترنت، فروشگاه ها و بازارهای اینترنتی فراوانی به وجود آمده اند.

خرید پارچه کتان نخی ساده به دو روش حضوری و مجازی صورت می گیرد. این فروشگاه سعی بر این دارد تا با حذف واسطه ها، محصول با کیفیت را با قیمت مناسب به دست مشتری برساند.

شما می توانید مناسب ترین پارچه مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از این تولید کننده عمده پارچه نخی کتان ساده سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید