مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی خال خالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی خال خالیقیمت خرید پارچه نخی خال خالی

پارچه های نخی جزو پارچه هایی هستند که چهارفصل هستند. به عبارتی در تابستان خنک و در زمستان اگر به صورت دولایه جهت دوخت لباس مورد استفاده قرار گیرند کاملا گرم هستند. بسیاری از تولیدی ها به عنوان تولید کننده پارچه نخی خال خالی اقدام به تولید این پارچه پر طرفدار نموده اند. پارچه خال خالی در دوخت بسیاری لباس ها کاربرد دارد از جمله پیراهن، تونیک و انواع سارافون ها. اگر در مورد پارچه نخی اطلاعات ببشتری لازم دارید تا انتها همراه ما باشید.

تولید کننده پارچه نخی خال خالی

مشخصات فنی پارچه نخی خال خالی

مشخصات فنی پارچه نخی خال خالی پارچه نخی خال خالی همانگونه که ذکر شد در دوخت بسیاری لباس ها کاربرد دارد. اما قبل از تهیه این پارچه و دوخت لباس با آن بهتر است کمی با مشخصات پارچه نخی آشنا شوید؛

  • پارچه نخی برای تابستان بسیار مناسب است چون کاملا هوا را آزادانه عبور می دهد و باعث خنک شدن شما می شود. همچنین در فصل تابستان به دلیل عرق کردن افراد اکثرا نگران بوی عرق خود هستند. اما پارچه نخی بوی عرق را خیلی دیر به خود می گیرد.
  • پارچه های نخی با پوست بسیار سازگار هستند و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نمی کنند. به همین دلیل لباس های نوزادان و کودکان عمدتا از جنس نخی است.
  • این پارچه ها قابلیت شستشوی آسان دارند و اگر لکه ای روی آن ها بنشیند پاک کردنش بسیار آسان است.
  • لباس های نخی همانطور که می دانید از الیاف پنبه ای تولید می شوند و اگر کمی ضخیم یا دولایه باشند در زمستان عایق خوبی برای بدن شما در مقابل سرما هستند.
  • پارچه های نخی زود چروک می شوند و در اولین شستشو ممکن است کمی آب بروند. به خاطر همین از آن ها اکثرا فقط برای تهیه لباس های غیر رسمی و راحت استفاده می کنند.
  • لباس ها و پارچه های نخی روش خاص شستشو و اتو کشی خودشان را دارند، به این صورت که بهتر است لباس ها با دست شسته شوند، با آب ولرم و حداکثر ۳۰ درجه شستشو انجام شود و از چلاندن و آب گیری پارچه نیز خودداری شود.

قیمت خرید پارچه نخی خال خالی

قیمت خرید پارچه نخی خال خالی قیمت پارچه خال خالی به کیفیت نخ به کار رفته در آن و همچنین وزن و محکم بودن پارچه بستگی دارد. برای خرید پارچه خال خالی حتما باید کیفیت آن را به عنوان اولین گزینه مد نظر داشته باشید که زیاد از حد نازک نباشد یا تار و پود های آن از هم فاصله دار نباشند و پارچه از وزن خوبی برخوردار باشد.

ما با کیفیت ترین پارچه را با عالی ترین و استثنایی ترین قیمت به صورت غیر حضوری در معرض فروش قرار داده ایم‌. شما می توانید با اطمینان خاطر بالا نسبت به خرید خود اقدام نموده و ان را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید