مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پارچه نخی پروانه ای کریشه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی پارچه کریشه نخیبازار فروش پارچه نخی کریشه

با فرا رسیدن فصل تابستان استفاده از پارچه های نخی و سبک طرفداران زیادی پیدا می کند. این پارچه ها دارای نمونه های مختلفی هستند که در طرح و رنگ های بسیار زیبایی تولید و ارائه می شوند. یکی از انواع پر فروش آن پارچه نخی پروانه ای کریشه می باشد که این روزها توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و متقاضیان زیادی دارد. عرضه بهترین پارچه نخی کریشه با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل توسط همین مرکز انجام می شود.

عرضه بهترین پارچه نخی پروانه ای کریشه

معرفی پارچه کریشه نخی

معرفی پارچه کریشه نخی پارچه کریشه نخی نوعی پارچه بسیار لطیف و خنک می باشد. این پارچه یکی از پارچه های نازک با بافت محکم و مقاوم مناسب فصل تابستان است. این محصول از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و از بهترین الیاف طبیعی ساخته می شود همچنین در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است. با توجه به الیاف تشکیل دهنده آن هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای پوست ایجاد نمی کند.
این پارچه تنوع بالایی در رنگ و طرح دار داشته و در انواع طرح های گلدار و رنگ های شاد و زیبا طراحی و عرضه می گردد.
یکی از نمونه های پر طرفدار و محبوب آن پارچه پروانه ای کریشه است که با استفاده از آن می توان انواع شومیز، پیراهن و دامن و … را تهیه کرد. این پارچه برای دختر بچه ها بسیار مناسب بوده و دارای رنگ های متنوعی است و مشتری با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند آن را خریداری کند. این پارچه در عرض 9 سانتی متر و 150 سانتی متر تولید می شود و با توجه به کیفیت بالا و مرغوب از قیمت مطلوبی برخوردار می باشد.

بازار فروش پارچه نخی کریشه

بازار فروش پارچه نخی کریشه در حال حاضر بازار فروش پارچه نخی کریشه رونق بسیار خوبی دارد و بسیاری از مشتریان این پارچه را به صورت عمده خریداری می کنند. همان طور که می دانید کشور ما دارای کارخانه های نساجی متعددی است که بهترین انواع پارچه نخی را در حجم بالا تهیه می کنند.
این کارخانه ها در شهرهای یزد، کاشان و اصفهان و … قرار دارند که با استفاده از الیاف طبیعی و درجه یک به وسیله ماشین آلات و دستگاه های مجهز با رعایت استانداردهای لازم در تمامی مراحل تولید این پارچه را در رنگ و طرح های متنوع طراحی و تولید می کنند.
بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده نوانسته اند علاوه بر عرضه انواع پارچه نخی در سطح کشور آن را به بسیاری از کشورهای همسایه صادر کنند که در آنجا نیز مورد استقبال مشتریان زیادی واقع شده است و فروش بسیار خوبی دارد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید