مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم پارچه نخی جناقی شال

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه جناقی چه نوع پارچه ای است؟قیمت روز پارچه جناقی نخی شال

پارچه جناقی یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین پارچه های نخی می باشد که از آن می توان برای دوخت انواع شال استفاده کرد. پارچه نخی جناقی را می توان به شیوه های مختلفی از بازار تهیه کرد که از این روش ها می توانیم به خرید مستقیم اشاره کرد. خرید مستقیم پارچه های نخی موجب ایجاد ثبات در بازار های داخلی خواهد شد و صرفه مالی بسیار زیادی را برای خریداران و مصرف کنندگان این کالا ایجاد خواهد کرد.

خرید مستقیم پارچه نخی جناقی شال

پارچه جناقی چه نوع پارچه ای است؟

پارچه جناقی چه نوع پارچه ای است؟ پارچه یک کالای مهم تجاری است که از زمان های گذشته تا کنون از ارزش اقتصادی بسیار زیادی برخوردار می باشد. این محصول مدل های بیشماری دارد که از این موارد می توان به پارچه جناقی اشاره کرد.

این نوع پارچه یکی از مهمترین و کاربردی ترین انواع پارچه در جهان است که جایگاه بسیار بالایی در صنعت پوشاک دارد. این مدل پارچه از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد که این ویژگی ها را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • از اصلی ترین و مهمترین مشخصات این محصول می توان به ضخامت عالی این نوع پارچه اشاره کرد. ضخامت این کالا در سطح مناسبی قرار دارد و به راحتی می توان از آن می توان برای دوخت لباس های مختلف از آن استفاده کرد.
  • از دیگر ویژگی های این مدل پارچه می توان به وزن کم آن اشاره نمود. سبک بودن این محصول باعث شده تا به راحتی بتوان آن را شست و در صنایع گوناگون استفاده کرد.
  • از دیگر خصوصیات پارچه جناقی می توانیم به خوش ایست بودن این محصول اشاره کرد. ایستایی این پارچه در سطح عالی قرار دارد.

قیمت روز پارچه جناقی نخی شال

قیمت روز پارچه جناقی نخی شال بسیاری از مشتریان پارچه جناقی شال در زمان خرید این محصول به فاکتور های مختلفی توجه می کنند که از مهمترین این فاکتور ها می توان به قیمت این کالا اشاره کرد. قیمت بهایی است که افراد در زمان تهیه این محصول پرداخت می کنند. با کاهش قیمت تمام شده این محصول تمایل افراد به خرید پارچه های با کیفیت و درجه یک جناقی بیشتر خواهد شد.

خرید بیشتر در جامعه منجر به تولید هر چه بهتر این محصول در کشور می شود و رونق تولیدات داخلی را به همراه خواهد داشت. این سایت از برترین مراکز عرضه پارچه نخی در ایران است که برای فروش محصولات خود از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت استفاده می کند. اگر می خواهید که پارچه مد نظر خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید، می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید