مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پارچه نخی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین پارچه نخی سادهقیمت فروش پارچه نخی ساده

امروزه اکثر مشتریان پارچه مورد نیاز خود را با توجه به جنس و مقداری که می خواهند به صورت اینترنتی سفارش می‌دهند، سفارش اینترنتی اگر از یک مرکز معتبر انجام شود قابل اطمینان خواهد بود و سفارش به موقع به دست مشتری خواهد رسید، در هنگام سفارش می توانید اطلاعات هر پارچه را به طور کامل مطالعه نمایید و با آن آشنا گردید، در بین پارچه های مختلفی که در بازار وجود دارند سفارش و فروش پارچه نخی ساده روز به روز در حال افزایش می باشد.

سفارش پارچه نخی ساده

مشخصات بهترین پارچه نخی ساده

مشخصات بهترین پارچه نخی ساده همیشه گفته اند که پارچه نخی از مرغوب ترین پارچه های مورد فروش در بازار است که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد، پارچه های نخی دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که باعث تمایز آن ها از سایر پارچه های دیگر می گردد و باعث گشته است که این پارچه ها فروش بالایی در بازار داشته باشند، موارد استفاده آن ها نیز بیشمار می باشد، در ادامه به چند نمونه از مشخصات پارچه های نخی اشاره خواهیم نمود.

  • در واقع جنس پارچه های نخی کاملا پنبه ای می باشد و به همین دلیل است که این پارچه ها نرمی و لطافت خاصی دارند و هنگامی که شما از آنها لباسی تهیه می کنید کاملا در آن احساس راحتی خواهید داشت.
  • دوخت پارچه های نخی نیز بسیار آسان و راحت است بنابراین می توانید انواع طرح ها و مدل های گوناگون را بر روی این پارچه ها اجرا نموده و از آن ها لباس های بی‌نظیری تولید کنید.
  • پارچه های نخی تنوع طرح و رنگ بسیار فراوانی دارند، مشتریان می توانند طرحی که مد نظر دارند به سادگی در بین این پارچه ها بیابند، به طور کلی می توانیم بگوییم پارچه های نخی ساده نسبت به سایر پارچه های دیگر فروش بیشتری دارند زیرا کاربرد آنها نیز بیشتر است.
  • اتوکشی پارچه های نخی ساده نیز کاملا راحت می باشد، در بحث شستشو نیز می‌ توانیم بگوییم برخی از پارچه های نخی بعد از شستشو ممکن است دچار آب رفتگی شوند پس بهتر است کمی بیشتر از این پارچه‌ ها را خریداری کنید.

قیمت فروش پارچه نخی ساده

قیمت فروش پارچه نخی ساده قیمت فروش پارچه نخی ساده به فاکتورهای متعددی وابسته است که از جمله آن ها می توان به متراژ پارچه، طرح دار و یا ساده بودن پارچه اشاره نمود، پارچه های نخی طرح دار قیمت بیشتری نسبت به پارچه های نخی ساده تر دارند، هرچه متراژ پارچه بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت پارچه نخی از نوع ساده و یا طرح دار فقط لازم است تا تماس تلفنی بگیرید، شما با گرفتن این تماس می توانید از قیمت جدید و بروز این پارچه ها در بازار مطلع گردید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید