مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه نخی براق کشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های پارچه براققیمت روز پارچه نخی براق کشی

پارچه های نخی اگر با الیاف کاملاً گیاهی تولید شوند، دارای رنگ مات خواهند بود؛ اما اگر در ساختار آنها از الیاف مصنوعی مانند پلی استر نیز استفاده شود، براق و درخشان خواهند شد. پارچه نخی براق دارای استحکام و دوام بالایی نسبت به سایر پارچه هایی از این قبیل می باشد. همچنین دارا بودن حالت کششی موجب می شود که لباسهایی که با استفاده از این پارچه دوخته می شوند، دوام و کیفیت بالایی داشته باشند.

تولید پارچه نخی براق کشی

کاربرد های پارچه براق

کاربرد های پارچه براق همانگونه که می دانید انتخاب یک پارچه مناسب برای دوخت لباس، از اهمیت بسزایی برخوردار است و می تواند تعیین کننده کیفیت نهایی لباس گردد. بنابراین بسیاری از تولید کنندگان با توجه به کاربرد لباس مورد نظر، پارچه مخصوص را برای آن انتخاب کرده و سپس اقدام به دوخت آن می نمایند.

کاربردهای اصلی پارچه براق برای دوخت لباس های زنانه می باشد که این لباس ها شامل موارد زیر می باشند:

  • شلوار
  • دامن
  • بلوز
  • شومیز

پارچه های نخی دارای نرمی و لطافت فراوانی هستند و بهترین گزینه برای روزهای گرم سال به شمار می روند، اما اگر می خواهید کیفیت آنها نیز بالا بوده و برای مدت طولانی برای شما کارایی داشته باشند، سعی کنید از پارچه هایی خریداری کنید که با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده اند که یکی از شاخصه های اصلی آن براق بودن است.
البته این روزها بسیاری از تولیدی های معتبر کشورمان، برای دوخت مانتوهای زنانه تابستانی نیز از پارچه نخی کشی و براق بهره گرفته و به این صورت طرح و رنگ بسیار زیبا و جذابی را برای مانتوهای خود طراحی کرده و آنها را در دسترس بانوان خوش سلیقه قرار می دهند.

قیمت روز پارچه نخی براق کشی

قیمت روز پارچه نخی براق کشی سایت اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز آنلاین فروش و عرضه پارچه نخی براق کشی در ایران می باشد. این پارچه ها به دو دسته کلی ساده و طرح دار تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آنها کارایی خاص خود را دارا بوده و برای دوخت یک لباس مخصوص به کار می روند.

همچنین قیمت پارچه های نخی براق بسیار ارزان و مناسب بوده و می توان با صرف هزینه ای اندک، صاحب لباس هایی زیبا، براق و باکیفیت شد. شایان ذکر است که این پارچه ها بر خلاف سایر پارچه های نخی به اصلاح آب نمی روند و همچنین نسبت به سایر پارچه های نخی کمتر چروک می شوند و در نتیجه نیاز کمتری به اتوکشی پیدا می کنند. همچنین هوا به راحتی می تواند از میان تار و پود آن عبور کرده و در نتیجه احساس خنکی فوق العاده ای را به وجود آورد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید