مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پارچه نخی اسلپ صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه اسلپتولید کننده پارچه نخی اسلپ صادراتی

پارچه یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین وسایل هستند که در زندگی بشر نقش زیادی در زیبای و پوشش دارند این محصول دارای انواع مختلف در مدل، جنس، کیفیت هستند. افراد بنا به نیاز و سلیقه ی که دارند آن را انتخاب و خریداری می کنند. پارچه نخی اسلپ یکی از مرغوب ترین نمونه از این محصول می باشد. سفارش پارچه نخی اسلپ صادراتی را می توان در همین سایت دنبال کرد.

سفارش پارچه نخی اسلپ صادراتی

ویژگی های پارچه اسلپ

ویژگی های پارچه اسلپ پارچه یک محصول مورد نیاز بشر است که از دیرباز  مورد استفاده قرا ر می گرفته. از ‌‌‌پارچه برای دوخت خیلی چیز ها استفاده می شود از جمله:  پیراهن، شلوار، چادر، روسری، و غیره و هریک از این ها ممکن است با جنس های مختلف دوخته شود. هرفصل برای خود دارای پارچه مخصوص می باشد در تابستان از پارچه اسلپ نخی فراوان استفاده می شود.

برای دوخت لباس باید پارچه مخصوص آن را انتخاب کنید تا در آن راحت باشید. پارچه دارای انواع مدل می باشد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

▪پارچه نخی

▪پارچه لی

▪پارچه کتان

▪پارچه چرم

▪پارچه کنف

پارچه اسلپ در واقع همان پارچه پنبه ای نخی است که به آن پارچه اسلپ گفته می شود. از خصوصیات این محصول نرمی، خنکی، بدون حساسیت، گوله نشدن و کشدار بودنش اشاره کرد. این پارچه به خاطر سبکی و نرمی که دارد باعث می شود هوا به راحتی در آن رد و بدل شود و باعث خنکی افراد می شود. ای مدل پارچه دارای زنگ بندی های مختلف می باشد.

این محصول بهترین نمونه برای دوخت پیراهن مردانه و مانتو زنانه می شود و در دو جنس کشدار و بدون کش می باشد. دوخت لباس با این پارچه باعث شیک شدن لباس می شود و لباس به تن افراد می نشیند. تولید پارچه نخی به علت داشتن تنوع زیاد در مدل و زنگ طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. پارچه نخی در دو مدل جنس تولید می شود یکی الیاف طبیعی و دیگری مصنوعی.

تولید کننده پارچه نخی اسلپ صادراتی

تولید کننده پارچه نخی اسلپ صادراتی تولید کننده پارچه نخی اسلپ صادراتی می توان به آسانی در همین سایت دنبال کنید و نسبت به خرید پارچه صادراتی اقدام نمود. با خرید اینترنتی می توان در زمینه های مختلف چون هزینه و زمان صرفه جوی به عمل آورد. با خرید اینترنتی گزینه های بیشتری برای خرید وجود دارد و بدون این که خسته شوید یک خرید شیک و با کیفیت انجام داده اید.

مزیت خرید اینترنتی این است که با حوصله و بدون دغدغه خرید خود را در منزل و در کنار خانواده و با مشورت با آن ها انجام می دهید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید