مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید طاقه پارچه نخی پیراهن مردانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع معرفی پارچه پیراهنفروشنده معتبر پارچه نخی پیراهن مردانه

پارچه نخی پیراهن مردانه از جمله پارچه های پر استفاده هستند که در رنگ ها و طرح های گوناگون و با استفاده از بهترین الیاف ها تولید می شوند و از بهترین مرغوبیت برخوردار هستند. در این مرکز امکان خرید طاقه پارچه نخی پیراهن مردانه با قیمت های مناسب و ارزان وجود دارد و خریداران به راحتی می توانند هر تعداد و آنها را سفارش دهند.

خرید طاقه پارچه نخی پیراهن مردانه

انواع معرفی پارچه پیراهن

انواع معرفی پارچه پیراهن  پارچه های پیراهن نیز مانند سایر پارچه ها دارای تنوع بالایی هستند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارا هستند و از نقطه نظر های مختلف با هم تفاوت دارند.

از جمله انواع پارچه پیراهنی جهت آشنایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پارچه نخی
  2. پارچه تترون
  3. پارچه آکسفورد
  4. پارچه پوپلین
  5. پارچه ماهوت
  6. پارچه برودکلوز
  7. پارچه جناغی
  8. پارچه دنیم
  9. پارچه ژاکارد
  10. پارچه فلانل
  11. پارچه ملانژ

که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند و با استفاده از آنها می توان مدل های مختلفی از پیراهن ها را تولید کرد.

پارچه های پیراهنی فوق از نظر کیفیت در یک سطح نیستند و از این رو طول عمر آنها نیز با هم تفاوت دارد؛ بنابراین خریداران در زمان خرید قدرت انتخاب بالایی دارند و با توجه به شرایط خود می توانند هر کدام از آنها را تهیه کنند.

فروشنده معتبر پارچه نخی پیراهن مردانه

فروشنده معتبر پارچه نخی پیراهن مردانه  در میان انواع پارچه های پیراهنی می توان به انواع پارچه های با کیفیت نخی اشاره کرد که قابل استفاده برای گروه های سنی مختلف می باشند و بهترین گزینه برای فصل های سرما و گرما هستند و به علت بالا بودن میزان استفاده از آنها، سالانه حجم عظیمی از آنها بافته شده و در جهت تامین نیاز های گوناگون عرضه می شود.

در اینجا فروشنده معتبر بهترین پارچه های نخی را برای خریداران فراهم آورده است که تمامی ویژگی های خوب را دارا هستند و توسط تولید کنندگان معتبر تولید شده اند و در آنها از نقش های شیک و مدرن استفاده شده است.

برای سفارش بهترین پارچه های پیراهنی نخی در مقادیر عمده و به صورت طاقه از روش های مختلف می توانید اقدام کنید و سفارش های خود را به اطلاع کارشناسان فروش رسانده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قیمت پارچه نخی نیز در این مرکز بسیار مناسب و با توجه به کیفیت پارچه و به صورت متری یا طاقه ای محاسبه می شود که همواره اندک بوده و برای خرید آنها با صرف بهای مناسب و اقتصادی می توانید اقدام کنید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید