مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع پارچه نخی بروجرد مشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه بروجردیبازار فروش پارچه نخی مشکی بروجردی

پارچه نخی بروجرد یکی از قدیمی ترین پارچه و مرغوب ترین نوع در صنعت نساجی ایران می باشد. پارچه بروجردی دارای رنگ های متفاوتی می باشد و به دلیل راحتی و خنک بودن آن بیشتر در تولید مقنعه، حتی برای لباس نوزادان و چادر استفاده زیادی می گردد. در ضمن قابل ذکر است رنگ مشکی این پارچه به دلیل خواهان زیادی که دارد؛ تولیدکنندگان انواع پارچه نخی بروجردی را به بازار عرضه نموده اند.

عرضه انواع پارچه نخی بروجرد مشکی

ویژگی های پارچه بروجردی

ویژگی های پارچه بروجردی همانطور که گفته شد پارچه نخی بروجرد به دلیل جنس مرغوبی که دارد یکی از مطرح ترین نوع پارچه در صنعت نساجی بوده و از آن برای مقنعه، لباس های خانگی و نوزادان بیشترین استفاده را می کنند. پارچه بروجردی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در صنعت پوشاک بیشترین مصرف را دارد که در زیر ویژگی آن را شرح می دهیم.

این پارچه به دلیل بافت فشرده از الیاف طبیعی و نخ پنبه تشکیل می شود، کیفیت رنگ بسیار بالایی دارد، در هنگام شست و شوی این پارچه به هیچ عنوان تغییر شکل نمی دهد و مقاومت بسیار زیادی دارد، نکته حائز اهمیت این است که این پارچه به هیچ عنوان آب رفتگی نداشته که این مورد از ویژگی آن باعث شده تا مشتریان زیادی را جلب خود کند.

جنس لطیف این پارچه باعث شده تا در پوشاک نوزادان استفاده زیادی گردد، این پارچه در دو نوع طرح دار و ساده در بازار عرضه می گردد که از نوع ساده آن برای دوخت چادر و لباس های اداری مصرف می شود، از نوع طرح دار در لباس های راحتی و دوخت مانتو استفاده می شود.

در قسمت بالا با ویژگی های خاص پارچه بروجردی آشنا شدیم. نکته جالب تر این است که علاوه بر صنعت پوشاک در صنعت مبلمان، حوله، تشک، روبالشتی و … استفاده زیادی می گردد زیرا همانگونه که گفته شد کیفیت بسیار مرغوبی داشته و آبرفتی ندارد.

بازار فروش پارچه نخی مشکی بروجردی

بازار فروش پارچه نخی مشکی بروجردی پارچه نخی مشکی بروجردی به دلیل دوخت بسیار قشنگ و جنس آن یکی از برترین ها می باشد. با توجه به مزایای بسیار زیاد آن و طرفداران آن فروش این پارچه بسیار بالا رفته است و باعث شده تا تولید کنندگان حجم تولید را افزایش دهند و آن را با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار کنند.

فروشندگان این پارچه، آن را با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهند. بازار فروش پارچه نخی مشکی بروجردی به دلیل مرغوبیت آن بسیار پر رونق بوده که علاوه بر خرید حضوری این پارچه به روش حضوری می توان آن را به صورت غیر مستقیم از طریق اینترنتی و تلفنی سفارش داده و خریداری نمود.

کیفیت بسیار بالای این پارچه سبب شده است تا تولید کنندگان آن را به کشورهای اروپایی و همسایه نیز صادر کرده و به سودآوری اقتصادی دست پیدا کنند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید