مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پارچه نخی گلدار مانتویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه نخیفروش ویژه انواع پارچه نخی گلدار مانتویی

پارچه نخی گلدار یکی از بهترین انواع پارچه های تابستانی برای دوخت انواع مانتو های شیک و زیبای زنانه و دخترانه است که چون از الیاف پنبه ای تولید می شود، گزینه بسیار مناسبی برای ایام گرم سال می باشد. قیمت خرید پارچه نخی مانتویی با توجه به درصد نخ پنبه به کار رفته در تولید آن تفاوت هایی دارد. برای اطلاع از قیمت روز انواع پارچه گلدار برای خرید در حجم عمده از مشاورین فروش حرفه ای در این مجموعه کمک بگیرید.

قیمت روز پارچه نخی گلدار مانتویی

معرفی انواع پارچه نخی

معرفی انواع پارچه نخی معرفی انواع پارچه نخی می تواند به شکل های مختلفی انجام شود. از جمله دسته بندی هایی که در بازار های تجاری و نیز در زمینه مصرف این پارچه ها مورد توجه قرار می گیرد، شامل طرح و رنگ پارچه، عرض پارچه، میزان آبرفت پارچه های نخی، درصد الیاف کتان به کار رفته در پارچه می باشد. با توجه به این مواد انواع پارچه های نخی شناخته شده در بازار با این اسامی معرفی می شوند:

  • پارچه چیت
  • پارچه متقال
  • پارچه کودری
  • پارچه چلوار
  • پارچه کتان
  • پارچه کرباس
  • پارچه نخی گلدار

پارچه نخی گلدار مناسب ترین گزینه برای مانتو، شومیز و لباس های راحتی زنانه است که با عرض های ۱۵۰، ۱۳۰ و ۹۰ سانتی متری و در کارخانه های بزرگ تولید می شوند. تمامی انواع پارچه های نخی برای دوخت انواع لباس های خنک تابستانی از جمله مانتو های زنانه و دخترانه، لباس های راحتی، پیراهن مردانه هاوایی، انواع لباس های ساحلی و انواع لباس های بچگانه مناسب هستند.

از آنجایی که این پارچه ها از الیاف طبیعی پنبه و کتان تولید می شوند ضد حساسیت های پوستی هستند، قابل تنفس هستند و هوا به خوبی در آنها جریان دارد و در نتیجه نوعی عرق چین هستند.

فروش ویژه انواع پارچه نخی گلدار مانتویی

فروش ویژه انواع پارچه نخی گلدار مانتویی فروش ویژه پارچه نخی گلدار برای دوخت انواع مانتو در ایام مختلفی از سال انجام می شود که در این فروش های ویژه گزینه های بسیار مناسبی برای ترغیب خریداران عمده به خرید بیشتر، ارائه می شود.

عمده خریدارانی حرفه ای که به نوعی از مصرف کنندگان عمده این محصولات هستند و در گروه تولید کنندگان بزرگ پوشاک دسته بندی می شوند، این فروش های ویژه را از دست نمی دهند.

نکته جالبی که شاید مورد توجه شما نیز قرار گرفته است، این است که تمامی انواع پارچه ها از نخ تولید می شوند و اصطلاح پارچه نخی، یک اصطلاح اشتباه است که از گذشته رایج شده است.

تمامی انواع پارچه های موجود در بازار از نخ تولید می شوند که این نخ ها ممکن است از الیاف مصنوعی یا طبیعی تهیه شده باشند. پارچه نخی در اصل به پارچه هایی گفته می شود که از الیاف طبیعی کتان یا پنبه تولید می شوند.

با وجود مزایای بسیار فراوانی که برای پارچه نخی مانتویی وجود دارد، معایبی نیز شناسایی شده است و مهمترین آن زود چروک شدن این پارچه ها می باشد. برای تعدیل این مشکل، تولید کنندگان از ترکیب درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی بهره می بردند. در اینصورت هم میزان چروک شدن پارچه خیلی کم می شود و هم آبرفت آن کمتر می شود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید