مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی وال شاین

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پارچه های والصادرات انواع پارچه وال شاین نخی

امروزه در کشور ما کارخانه های مختلفی وجود دارد که در زمینه تولید پارچه نخی وال شاین فعالیت می کنند. این پارچه بسیار مرغوب بوده و در سایز ها و اندازه های متفاوت و همچنین رنگ بندی های متختلف تولید می شود. این پارچه به دست تولید کنندگان ایرانی تولید می شود و به دلیل استقبال زیاد از این محصول تولید کنندگان در تلاش اند تا میزان کیفیت و تولید خود را بالا ببرند و پاسخگوی نیاز بازار های داخلی و خارجی باشند.

تولید کننده پارچه نخی وال شاین

خصوصیات پارچه های وال

خصوصیات پارچه های وال پارچه وال نخی خصوصیات زیادی دارد که از آن جمله می توان به خنک و سرد بودن، نرمی و لطافت و نرمی، جریان هوا، گوله و چروک نشدن اشاره کرد. همچنین این نوع پارچه حساسیت ایجاد نمی کند و باعث تعرق زیاد در بدن نمی شود. به همین دلیل است که پارچه نخی برای فصل گرم سال بسیار مناسب است. پارچه های نخی وال در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود است.

الیافی که در پارچه نخی به کار برده می شود. به سه دسته طبیعی، مصنوعی و مخلوط تقسیم می شود. پارچه های نخی انعطاف پذیر نمی باشند و به همین دلیل است که چروک می شود. از ویژگی های پارچه های نخی وال شاین این است که هم براق و هم مات می باشد.

این پارچه با پوست سازگار است و دوام و ماندگاری بالایی دارد و همچنین شست و شوی خیلی راحتی دارد. البته این پارچه علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارد دارای معایبی می باشد. انواع مختلفی از این پارچه در بازار موجود می باشد که می توان به نمونه های ایرانی و خارجی آن اشاره کرد. جنس این محصول از پلی استر است و قیمت کمتری نسبت به بقیه پترچه ها دارد.

صادرات انواع پارچه وال شاین نخی

صادرات انواع پارچه وال شاین نخی تولید پارچه وال شاین به روش های مختلفی صورت می پذیرد و با تجهیزات مدرن تولید می شود و به بازار روانه می شود. این محصول به دلیل فروش بسیار بالایی که دارد پر طرفدار می باشد. همچنین این پارچه از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و به همین دلیل از رونق خوبی برخوردار است و در بازار های داخلی و خارجی پر طرفدار و پر فروش است و طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است.

به همین دلیل سالانه میزان زیادی از این محصول به خارج از کشور فرستاده می شود و در بسته بندی های جدید و متفاوت و همچنین در رنگ بندی ها و سایز های گوناگون به سایر کشور های خارجی فرستاده می شود و همین دلیل باعث رشد اقتصاد در کشور می شود و ارز بسیار خوبی وارد کشور می شود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید