مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی دخترانه گلدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پارچه نخی دخترانهآخرین قیمت پارچه نخی دخترانه گلدار

تولید کننده پارچه نخی دخترانه گلدار توانسته است با تولید محصولاتی به روز و با کیفیت نه تنها رضایت مشتریان داخلی، بلکه رضایت مشتریان خارجی خریدار پارچه ایرانی را هم جلب کند. پارچه های نخی گلدار تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند که انتخاب را برای مشتری آسان می سازد. تولید کننده با به کارگیری باکیفیت ترین مواد اولیه و فناوری های روز توانسته است پارچه هایی با بهترین جنس را تولید و روانه بازار فروش کند.

تولید کننده پارچه نخی دخترانه گلدار

انواع پارچه نخی دخترانه

انواع پارچه نخی دخترانه پارچه های نخی از الیاف طبیعی تشکیل می شوند. انواع مختلفی از این پارچه ها از جمله چیت، متقال، چلوار، کتان، کدری و… در بازار موجود است. هر یک از انواع این پارچه ها خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که برای دوخت در کارهای مختلفی استفاده می شوند. برای دوخت لباس به خصوص لباس های دخترانه از انواع گلدار این پارچه ها استفاده می شود. طرح های متنوع آن برای دوخت انواع شومیز، بلوز و مانتو دخترانه به کار می رود و مزیت مهم آن عدم آب رفت و چروک شدن پارچه می باشد.

برخی از انواع این پارچه ها لطیف و نازک بوده و برای دوخت مانتوهای تابستانه استفاده می شود. معمولا از رنگ های روشن این پارچه ها در دوخت استفاده می شود. اگر قصد دوخت لباس های راحتی دخترانه را دارید پارچه چین گزینه مناسبی است. این نوع پارچه ها تراکم تار و پود کمی دارند و در دو مدل طرح دار و ساده در بازار موجود هستند.
انواع دیگر پارچه های نخی هم در بازار موجودند که کمتر برای دوخت لباس و بیشتر برای تولید انواع روبالشتی و ملحفه استفاده می شوند. تراکم تار و پود در آنها بالاست و معمولا عرض آنها بسیار زیاد است. رنگ های تیره آن بیشتر کاربرد دارد چرا که کمتر لکه های ایجاد شده را نمایش می دهد.

آخرین قیمت پارچه نخی دخترانه گلدار

آخرین قیمت پارچه نخی دخترانه گلدار آخرین قیمت پارچه گلدار نخی دخترانه با توجه به جنس، عرض پارچه و طرح آن متفاوت است. معمولا پارچه های طرح برجسته قیمت بالاتری نسبت به انواع ساده آن دارند. با این حال شما می توانید برای خرید پارچه دخترانه با یک قیمت متعادل به سایت ما مراجعه و آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید. تنوع محصولات عرضه شده در این روش بسیار بالاست و شما می توانید از میان طرح های عرضه شده جستجو کنید. بر اساس سلیقه خود یک مدل را انتخاب و سفارش دهید.

فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد. لذا تمام قیمت ها زیر نرخ بازار آزاد و فروشگاه های عرضه کننده پارچه در سطح شهر است. می توانید با سفارش محصول به صورت عمده، خریدی اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر را تجربه نمایید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید