مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده انواع پارچه نخی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید پارچه نخی عمدهقیمت انواع پارچه نخی عمده

منسوجات نخی به دلیل داشتن بافتی نرم و ضد حساس بودن از محبوب ترین پارچه ها می باشند. این نوع منسوج، خود به نمونه های مختلفی تقسیم می گردد که هر کدام دارای کاربردهای مختلفی هستند. عرضه انواع پارچه نخی عمده در رنگ بندی و مدل های متنوعِ خارجی و داخلی به دلیل کاربردهای بسیار زیاد اعم از تولید لباس های خانگی، ادرای، بیمارستانی و … با روند بالایی همراه است.

عرضه کننده انواع پارچه نخی عمده

مراحل تولید پارچه نخی عمده

مراحل تولید پارچه نخی عمده از آنجایی که پارچه های نخی دارای مصرف بالایی هستند، بنابراین تولید این کالا به بهترین شکل و با کیفیت بالا دغدغه تمام تولید کنندگان منسوجات می باشد. تولید انواع مختلف پارچه های نخی دارای مراحل مختلفی است. قبل از نام بردن مراحل تولید این منسوج باید عنوان کنیم که ماده اولیه تشکیل دهنده پارچه های نخی، پشم حیوانات و یا پنبه است.

پشم و یا پنبه ابتدا بر اساس کیفیت به درجه بندی های مختلفی تقسیم بندی می گردند و سپس با استفاده از فرایند های مختلفی شسته و از آلودگی ها پاک می گردند.بعد از این مرحله، پنبه و یا پشم به اصطلاح شانه می شوند و سپس ضخامت آنها تعیین و به نخ تبدیل می گردند.این نخ ها با استفاده از دستگاه های ریسندگی در هم تنیده می شوند (بافته می شوند) و به اصطلاح تار و پود پارچه تشکیل می گردد.از مراحل بعدی تولید پارچه نخی موارد زیر می باشد:

  • رنگ کردن پارچه نخی: که این مرحله خود بر اساس نوع تولید پارچه به سه روش مختلف تقسیم بندی می گردد. (تک رنگ، چند رنگ و یا طرح دار)
  • پرززدایی: در این مرحله که بعد از رنگ کردن است، پارچه های نخی با استفاده از حرارت و گرما پرز زدایی می شوند.

خوشبختانه امروزه تولید پارچه عمده نخی در کارخانه های مختلف ریسندگی در کشور ما در حال انجام می باشد که توانسته است نیاز مبرم بازار را به این نوع  منسوج به خوبی برطرف نماید.

قیمت انواع پارچه نخی عمده

قیمت انواع پارچه نخی عمده

قیمت و نرخ پارچه های نخی همواره برای خریداران عمده و یا جزیی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. نرخ این منسوج بر اساس فاکتورها و عوامل مختلفی تعیین می شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • هزینه تهیه مواد اولیه و نوع کیفیت آن
  • هزینه فرایند تولید نخ، رنگ کردن و …
  • نوع پارچه نخی
  • برند کارخانه تولید کننده
  • نوع تهیه این منسوج (حضوری و اینترنتی)

یکی از فاکتورهای مهم که بر روی قیمت پارچه نخی موثر است، نوع آن می باشد. نوع منسوج نخی، بسته به تار و پود و در نتیجه کاربرد آن تعیین می گردد. از نمونه پارچه های نخی می توان به چیت، متقال، کتان، چلوار، کرباس، ارگاندی و … اشاره کرد.

خبر خوب اینکه در این مجموعه آنلاین، قیمت پارچه عمده نخی، با بهترین نرخ روز بازار به خریداران عرضه می گردد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید