مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع پارچه نخی ضخیم دامنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه ضخیم نخیسفارش مستقیم پارچه نخی ضخیم

پارچه نخی دامنی  ضخیم زیر مجموعه بسیاری از تولیدات منسوجات مختلف است و این محصول به عنوان پرکاربردترین نخ مورد توجه تولیدی های بسیار زیادی قرار می گیرد. در راستای استفاده های گسترده از پارچه نخی ضخیم، عرضه انواع آنها در نمونه های متفاوت به صورت عمده و مستقیم انجام می گیرد تا رضایت مشتریان  در این بستر ایجاد شود.

عرضه انواع پارچه نخی ضخیم دامنی

معرفی انواع پارچه ضخیم نخی

معرفی انواع پارچه ضخیم نخی امروزه برای طراحی و تولید پارچه های مختلف از تکنولوژی های متعددی بهره گرفته می ‌شود و در راستای این موضوع پارچه ها از نظر جنس و طرح بیشترین تقسیم بندی را به خود اختصاص می‌دهند.

پارچه های نخی در گروه الیاف پنبه می باشند و بسیار پر طرفدار و پر کاربرد هستند. این نوع پارچه ها دارای ساختاری می باشند که به پوست آسیب نمی رساند و برای پوست حساسیت ایجاد نمی ‌کند.

پارچه های نخی باعث جریان هوا و تنفس در بدن می ‌شود و مهمترین گزینه برای تولید لباس های تابستانی می باشند.

انواع پارچه نخی موجود در بازار را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  1. پارچه چیت: این نوع پارچه نخی تراکم و طراحی تار و پود آن بسیار کم است و معمولاً برای دوخت لباس های راحتی زنانه و مردانه از آن استفاده می ‌شود.
  2. پارچه متقال: پارچه نخی متال برای دوخت لباس کاربرد ندارد و بیشتر از این نوع پارچه برای روبالشتی و ملحفه استفاده می ‌شود. تراکم تار و پود در پارچه های متقال بسیار زیاد است.
  3. پارچه کتان: پارچه های کتان به دلیل خنک بودن دارای موارد کاربردی بسیار زیادی برای تهیه لباس های مختلف هستند. جنس این پارچه ها به گونه ای است که سریع چروک می شوند.
  4. پارچه نخی گلدار :پارچه نخی گلدار یک طرح پارچه نخی است که معمولاً برای تهیه لباس هایی مانند مانتو، شومیز و بلوز از آن استفاده می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع پارچه عدم آب رفت و چروک شدن آن می باشد.
  5. پارچه نخی مانتویی:  این نوع پارچه معمولا برای دوخت مانتو های خنک در فصل تابستان استفاده می‌ شود.
  6. پارچه ارگاندی: این نوع پارچه نخی بسیار نازک و ظریف است که به راحتی نور را از خود عبور می دهد.

سفارش مستقیم پارچه نخی ضخیم

سفارش مستقیم پارچه نخی ضخیم خرید پارچه ضخیم نخی به صورت سفارش مستقیم در قیمت های بسیار مناسب صورت می پذیرد و قیمت مناسب این محصولات باعث می‌ شود که خریداران تمایل بسیار زیادی به خرید این نوع محصول  از خود نشان دهند.

همانطور که در مبحث قبلی اشاره کردیم پارچه های نخی دارای نمونه های مختلفی هستند و  زیر مجموعه تمامی منسوجات قرار می گیرند و فروش آنها در سطح های انبوه دیده می شود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید