مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پارچه نخی توپ توپی کشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بارز پارچه کشیقیمت انواع پارچه کشی نخی طرح دار

پوشاک در کنار خوراک و مسکن یکی از سه نیاز اصلی انسان به شمار می‌آید و لذا استفاده از انواع مختلف پارچه از جمله پارچه کشی نخی از رونق بالایی برخوردار است. روش‌های مختلفی برای عرضه پارچه نخی توپ توپی کشی در سراسر دنیا وجود دارد که امروزه بهترین روش عرضه این محصولات، فروش اینترنتی است زیرا روشی مستقیم و بدون واسطه برای تبادل کالا بین خریدار و فروشنده به حساب می‌آید که موجب کاهش قیمت تمام شده پارچه توپ توپی برای خریداران می‌شود.

عرضه پارچه نخی توپ توپی کشی

ویژگی های بارز پارچه کشی

ویژگی های بارز پارچه کشی در مورد پارچه های کشی و ویژگی‌های باید گفت که این دسته از محصولات از نخ‌هایی تولید می‌شوند که دارای خاصیت ارتچاعی یا به عبارتی خاصیت بازگشتی باشند. حال لازم به ذکر است که این خاصیت ارتجاعی می‌تواند فقط در جهت طول، فقط در جهت عرض و یا در هر دو جهت طول و عرض پارچه باشد و همین خاصیت ارتجاعی این دسته از پارچه‌ها سبب شده است که آن‌ها برای تولید لباس‌هایی که جذب تن و به اصطلاح فیت هستند کاربرد دارند.

از دیگر خصوصیت ویژه پارچه کشی می‌توان به تنوع در نوع و جنس پارچه اشاره کرد.
پارچه حریر کشی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین انواع پارچه‌های کشی بهحساب می‌آیند که به دلیل نازکی و خنکی از آن‌ها برای تولید انواع مانتوهای زنانه تابستانه و همچنین پیراهن‌های مردانه آقایان استفاده می‌شود.
یکی دیگر از انواع پارچه‌های کشی، پارچه‌های کرپ کش هستند که از آن‌ها در تولید انواع کت و شلوار و پالتوهای مردانه بلند استفاده می‌شود. در کنار این دو مورد که از اصلی‌ترین انواع پارچه کشی هستند باید به پارچه‌های ریون و ساتن کش هم اشاره بکنیم.
از طرفی لازم به ذکر است که این دسته از پارچه‌ها از نظر تنوع رنگ تقریبا محدودیت خاصی ندارند و آن‌ها را می‌توانید در رنگ‌های متنوعی مشاهده و خریداری کنید.

یک نکته بسیار مهم دیگر در مورد پارچه‌های کشی، جنس آن‌ها است. اصولا پارچه‌ها به دو دسته پارچه مصنوعی یا دست ساز انسان و پارچه طبیعی تقسیم می‌شوند که در این بین پارچه کشی جز پارچه‌های مصنوعی قرار می‌گیرد و این یعنی این دسته از منسوجات به وسیله مواد غیر طبیعی و به اصطلاح پلیمیری ساخته شده‌اند.

قیمت انواع پارچه کشی نخی طرح دار

قیمت انواع پارچه کشی نخی طرح دار قیمت عرضه پارچه طرح دار کشی نخی بسته به پارامترهای متعددی تعیین می‌شود که از جمله مهمترین این پارمترها، نوع پارچه نخی کشی، رنگ پارچه، کیفیت پارچه و … است.
از طریق پل‌های موجود در این سایت می‌توانید با مشاورین فعال ما در حوزه صنعت پوشاک و پارچه ارتباط برقرا کنید و از قیمت روز انواع پارچه کشی نخی طرح دار و خصوصیات ویژه این دسته از پارچه‌ها بیشتر آشنا شوید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید