مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پارچه نخی سبک پنبه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی پارچه پنبه ای چیست؟تولید کننده بهترین پارچه نخی پنبه ای سبک

سفارش پارچه نخی سبک پنبه ای هم به صورت عمده و هم جزئی امکانپذیر است. قیمت روز پارچه نخی در سایت ما بسیار مناسب بوده و خریداران می توانند با یک هزینه کمتر، بهترین نوع از این پارچه ها را خریداری نمایند. جهت سفارش پارچه پنبه ای در این روش کافیست به سایت مراجعه نموده و از میان انواع مختلف پارچه های عرضه شده، طرح، رنگ و اندازه مورد نیازتان را سفارش دهید. در همه ساعات شبانه روز امکان خرید آنلاین برای مشتریان فراهم شده است.

سفارش پارچه نخی سبک پنبه ای

ویژگی پارچه پنبه ای چیست؟

ویژگی پارچه پنبه ای چیست؟ بسیاری از شما با ویژگی های پارچه های پنبه ای به خوبی آشنا هستید. این نوع پارچه ها بسیار سبک، نر و لطیف هستند. پارچه پنبه ای سبک را بیشتر برای انواع حوله و دوخت لباس های بچگانه استفاده می کنند. وزن سبک آنها سبب می شود تبادل هوا به راحتی صورت گیرد. در نتیجه بدن کمتر عرق کرده و بو می گیرد. رطوبت را به خوبی جذب می کنند و به همین دلیل در دوخت انواع حوله های حمام و دست و صورت استفاده می شوند.

یک ویژگی مهم این نوع پارچه ها گلوله نشدن آنهاست. برعکس پارچه های نخی که زود چروک می شوند پارچه های پنبه ای حالت اولیه خود را پس از چند مرتبه استفاده هم حفظ می کنند و چون جاذب رطوبت هستند از ایجاد بیماری های قارچی در بدن و همچنین آلرژی جلوگیری می کنند.
ضد الکتریسیته هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. به همین دلیل می توان به راحتی در مسافرت آنها را با خود حمل کرد. مقاومت و استحکام بالایی آنها سبب شده تا پس از شستشو با آب داغ هم کیفیت خود را از دست ندهند. امروزه در رنگ های متنوعی تولید می شوند که انتخاب را برای خریداران آسانتر می سازد.

تولید کننده بهترین پارچه نخی پنبه ای سبک

تولید کننده بهترین پارچه نخی پنبه ای سبک

تولید کننده بهترین پارچه نخی پنبه ای سبک توانسته است با تولید یک محصول باکیفیت، رضایت حداکثری مشتریان داخلی را جذب و برای مازاد تولید خود را به کشورهای دیگر جهت فروش و معرفی محصول ایرانی صادر نماید. در ایران تولید این نوع پارچه ها به کمک دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. تکنولوژی به کار رفته در تولید پارچه های نخی پنبه ای سبب گردیده کیفیت آن با انواع پارچه های خارجی مشابه در بازار برابری و حتی در موارد برتر از آن باشد.

تنوع بخشی به طرح، رنگ و سایز پارچه ها توسط تولید کننده باعث استقبال بیشتر خریداران از محصول ایرانی شده است. امروزه این نوع پارچه ها در بسیار محبوبند. در دوخت انواع حوله، لباس های کودکانه که نیاز به استفاده از پارچه هایی با کمترین میزان حساسیت هستیم، از آنها استفاده می شود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید