مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پارچه نخی خوشگل پیراهنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه های پیراهنی چیست؟عرضه کننده پارچه نخی پیراهنی

پارچه نخی خوشگل از جمله منسوجاتی است که در فصل تابستان از آن استفاده های زیادی می شود. دوخت انواع البسه زنانه و مردانه مانند پیراهن های بلند و کوتاه دخترانه و زنانه و انواع پیراهن مردانه به کمک این پارچه ها صورت گرفته و سفارش خرید آن توسط تولیدی ها به صورت عمده و طاقه ای انجام می گیرد. الیاف نخی طبیعی تهیه شده از پنبه بهترین الیاف جهت تهیه انواع این البسه به شمار می آیند.

سفارش پارچه نخی خوشگل پیراهنی

ویژگی های پارچه های پیراهنی چیست؟

ویژگی های پارچه های پیراهنی چیست؟ فصل گرم تابستان را تنها با پوشیدن پیراهن های تهیه شده از پارچه نخی می توان سپری کرد. پارچه های پیراهنی در کارخانجات نساجی در حجم و تنوع مختلف تولید شده و پاسخگوی نیاز داخل به این منسوجات می باشد.

پارچه هایی که برای تولید پیراهن به کار می روند گستره زیادی دارند و شامل انواع پارچه های مردانه و زنانه می شوند. منسوجاتی که برای تولید پیراهن مردانه به کار برده می شوند شامل پارچه هایی با کیفیت و ضخامت های مختلف می باشند که مناسب استفاده در فصول مختلف سال هستند.

مثلا پارچه های نخی پنبه ای برای دوخت انواع پیراهن آستین بلند و آستین کوتاه مردانه مناسب استفاده در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند.

اقسامی از این منسوجات نیز هستند که مختص استفاده خانم ها تولید می شوند و شامل انواع پارچه های گلدار و بسیار زیبا و همچنین پارچه های ساده می شوند که هر یک در نوع خود بی نظیر بوده و از زیبایی خاص برخوردار می باشند. پارچه نخی پیراهنی زنانه از جمله پر فروش ترین انواع و اقسام پارچه در تابستان می باشد که از آن پیراهن های بسیار زیبایی با تنوع طرح و رنگ و همچنین مدل تولید می شود.

پارچه های راه راه، چهار خانه، کج راه، چاپی، کشی و ساده از جمله قماشی هستند که بیشترین استفاده از آنها در صنعت تولید پیراهن می شود. این منسوجات ممکن است از الیاف تمام نخ و یا ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده باشند که بر این اساس قیمت هر کدام متفاوت می باشد.

عرضه کننده پارچه نخی پیراهنی

عرضه کننده پارچه نخی پیراهنی عرضه پارچه پیراهنی به اشکال مختلفی صورت می گیرد. فروش طاقه ای یکی از متداول ترین شیوه هایی است که توسط عرضه کننده عمده به تولیدی های لباس یا فروشگاه های پارچه فروشی به کار برده می شود.

در این روش هر فروشگاه یا واحد تولیدی بر اساس میزان ظرفیت فروش و ظرفیت تولید پیراهن نخی اقدام به خرید پارچه به صورت طاقه ای از عمده فروش می نماید که در فصول گرم سال میزان تقاضا برای آن افزایش می یابد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید