مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید طاقه پارچه نخی مشکی پیراهنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع پارچه نخی مشکیتولید کننده پارچه مشکی نخی پیراهنی

پارچه نخی مشکی پیراهنی به صورت طاقه های کتابی در بازار موجود می باشد. امروزه با وجود ترافیک سنگین خیابان ها و شلوغی بازار ها موجب هدر رفتن وقت و خستگی زیاد می شود و همچنین گاهی همه ی این عوامل منجر به ناکامی در خرید می شود. از این رو افراد به خرید اینترنتی روی آورده اند تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنند.

برای خرید پارچه مشکی می توانید وارد سایت اینترنتی مجاز فروش این محصول شوید و با ثبت سفارش خرید ، محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید طاقه پارچه نخی مشکی پیراهنی

آشنایی با انواع پارچه نخی مشکی

آشنایی با انواع پارچه نخی مشکی

انواع پارچه نخی مشکی در بازار موجود می باشد که در نوع بافت پارچه تفاوت دارند. انواع پارچه پیراهنی تترون ، کج راه،  کشی، گلدار و ساده را می توان در فروشگاه های پارچه مشاهده کرد.

پارچه نخی مشکی برای مصارف گوناگون استفاده می شود. پارچه نخی مشکی کاربرد فراوانی دارد و در تولید انواع مانتو، پیراهن، شلوار و تی شرت از این پارچه ها استفاده می شود.

از پارچه نخی مشکی کشدار در تولید انواع تی شرت ها و شلوار ها استفاده می شود. خاصیت این پارچه ها طوری می باشد که مشتریان زیادی علاقه به این نوع جنس پارچه مشکی دارند.

از پارچه نخی مشکی ساده نیز در تولید انواع پیراهن ها استفاده می شود و به دلیل سادگی دارای زیبایی خاص خودش می باشد. همچنین از پارچه های نخی مشکی تترون در تولید پیراهن های مردانه استفاده می شود زیرا که این نوع جنس چروک نمی شود و نیاز به اتو کشی ندارد.

در تولید انواع شلوارهای نخی به دلیل خنکی و نرمی از پارچه های نخی مشکی استفاده می شود و این پوشاک به صورت عمده و در تیراژ بالا تولید می شود.

 

تولید کننده پارچه مشکی نخی پیراهنی

تولید کننده پارچه مشکی نخی پیراهنی

تولید کننده پارچه مشکی نخی پیراهنی تولیدات خود را در طاقه های کتابی در عرض ۱٫۵  متری و در طاقه های ۷۰ متری روانه بازار فروش می کنند. تولید کنندگان برای اینکه بتوانند محصولات خود را به قیمت تولیدی به دست مصرف کنندگان برسانند اقدام به طراحی سایت فروش کرده اند تا با فروش اینترنتی محصولات خود واسطه ها را حذف کنند تا قیمت تمام شده محصول ارزانتر به دست مصرف کننده برسد.

همچنین تولید کنندگان با فروش اینترنتی پارچه نخی پیراهنی برای مشتریان راحتی و سهولت دسترسی را فراهم نموده اند.

به دلیل مصرف بالای پارچه مشکی نخی در تولید انواع البسه، تولید کنندگان پوشاک سعی بر آن دارند که پارچه های مورد استفاده خود را به صورت مستقیم از تولیید کننده پارچه مشکی نخی تهیه و خریداری نمایند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید