مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع پارچه نخی ساده دورس

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه دورس چه کاربرد هایی دارد؟قیمت روز پارچه نخی دورس ساده سال ۹۹

استفاده از پارچه نخی ساده به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا بسیار رواج دارد و متقاضیان زیادی خواهان خرید این نمونه از پارچه ها با قیمت ارزان و کیفیت عالی هستند، این تامین کننده با عرضه انواع پارچه نخی ساده دورس با مرغوب ترین و عالی ترین کیفیت، به همراه قیمت ارزان  و مناسب سعی می کند تا رضایت مشتریان خود را کسب نماید و بر مخاطبان خود بیفزاید.

عرضه انواع پارچه نخی ساده دورس

پارچه دورس چه کاربرد هایی دارد؟

پارچه دورس چه کاربرد هایی دارد؟ آیا می دانید پارچه دورس به چه پارچه ای گفته می شود؟ پارچه دورس در واقع نوع دیگری از پارچه های تریکو می باشد که از پنبه تهیه شده است و نسبت به پارچه های نخی از ضخامت بیشتری برخوردار است، این نمونه پارچه ها که توسط ماشین های گردباف تولید می شوند به دو صورت دو نخ و سه نخ در بازار مشاهده می شوند.

پارچه های دورس که از پشت دارای تار های نخ و روی آن دارای تراکم بیشتری از نخ های دیگر می باشد معمولا پشت این پارچه ها از پنبه و روی آن ها از دیگر نمونه های نخی دیگر استفاده می شود.

از مهمترین کاربرد پارچه دورس ساده می توان در دوخت لباس های زمستانه و پاییزه اشاره کرد، این لباس ها دارای ضخامت مناسبی هستند و برای لباس های زمستانی و پاییزه گزینه مناسبی به شمار می روند.

از دیگر کاربرد های پارچه ساده دورس می توان در تهیه شلوار مردانه، بچه گانه، سی شرت ها و انواع لباس های ورزشی و گرمکن ها اشاره نمود.

قیمت روز پارچه نخی دورس ساده سال ۹۹

قیمت روز پارچه نخی دورس ساده سال 99 قیمت پارچه نخی دورس به عوامل متعددی بستگی دارد، از مهمترین عوامل موثر در قیمت این نمونه از محصول می توان به میزان عرضه و تقاضا و همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن اشاره نمود، البته قیمت مواد اولیه و میزان عرضه و تقاضا در طول سال ثابت نیست و این موجب می شود تا قیمت کالا رد طول سال تغییر نمایید.

بهتر است قبل از خرید پارچه نخی مورد نظرتان از قیمت روز این محصول اطلاع کسب کنید تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا تهیه و خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت روز پارچه نخی دورس ساده سال ۹۹ می توانید با این مرکز ارتباط برقرار کنید، این مرکز با داشتن کارشناسان با تجربه و متخصص ، که از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار هستند به خوبی می توانند به شما در رابطه با تهیه و پارچه مورد نظرتان کمک کنند و شما نیز می توانید علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان از قیمت روز این کالا نیز اطلاع پیدا نمایید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید