مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی لمه بافت شنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه لمهقیمت خرید پارچه نخی لمه بافت شنی

جای بسی خوشحالی است که در کشور ایران بسیاری از افراد در زمینه ی تولید پارچه نخی لمه بافت شنی به طور گسترده و عمده به فعالیت می پردازند. از مهم ترین اهداف تولید کننده پارچه بافت شنی، عرضه ی محصولی باکیفیت و اورجینال به بازار خرید و مشتریان و کسب رضایت آنان پس از خرید و استفاده از این محصول ناب و عالی می باشد.

همچنین تولید کننده ی این محصول در تلاش است تا از درجه یک ترین مواد اولیه برای تولید این محصول استفاده کند.

تولید کننده پارچه نخی لمه بافت شنی

معرفی انواع پارچه لمه

معرفی انواع پارچه لمه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های جدید انواع پارچه با جنس و ویژگی های مختلف تهیه و تولید می شوند که از نمونه های آن می توان به پارچه لمه اشاره کرد. این پارچه بیشتر برای دوخت لباس های مجلسی و رسمی کاربرد دارد؛ چرا که حالت کشی و ریزش دار دارد و از بافت بسیار ریز و  سطحی لخت و صاف برخوردار است.

از مهم ترین ویژگی های انواع پارچه لمه می توان به ضخیم بودن آن اشاره کرد که باعث پوشاندن کامل بدن می شود و دیگر نیازی به استفاده از آستر برای دوخت لباس نخواهد بود. این نوع پارچه دارای انواع مختلفی است که در ادامه به ذکر مدل های مختلف آن خواهیم پرداخت. 
پارچه لمه از نظر طرح، رنگ بندی، جنس و نوع کاربرد دارای انواع مختلفی است که از انواع کاربرد های و جنس های آن می توان به: پارچه لمه نگین دار، مجلسی، شنی و غیره اشاره کرد. هر یک از این نمونه های ذکر شده دارای دوخت، رنگ و کاربرد های متفاوتی هستند. برای مثال پارچه شنی لمه دارای تن خور بسیار شیک و زیبا است که می توان از آن بهترین و زیباترین لباس های مجلسی و رسمی را تهیه کرد. 

قیمت خرید پارچه نخی لمه بافت شنی

قیمت خرید پارچه نخی لمه بافت شنی قیمت پارچه لمه بافت شنی بر اساس نوع و کیفیت آن مشخص و تعیین می شود. هر چه این نوع پارچه از کیفیت بیشتری برخوردار باشد و نسبت به محصولات مشابه از تنوع بیشتری برخوردار باشد، دارای قیمت بیشتری است. البته قیمت خرید انواع پارچه لمه به نوع خرید آن اعم از مستقیم و غیر مستقیم نیز بستگی دارد؛ چرا که هر یک از این روش های خرید دارای قیمت های متفاوتی هستند. 
برای مثال قیمت خرید این محصول به روش مستقیم بسیار ارزان تر و مناسب تر از قیمت خرید آن به روش غیر مستقیم می باشد؛ زیرا در روش اول یا همان مستقیم به علت عدم وجود واسطه و عرضه ی مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده، هزینه های اضافی حذف می شود و قیمت ها کاهش می یابد. 

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید