مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده پارچه نخی دامنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی دامنیقیمت خرید پارچه نخی دامنی

برای دوخت دامن انواع مختلفی از پارچه ها استفاده می شود که هر یک از آن ها دارای قیمت و جنس متفاوتی می باشند. در هنگام انتخاب پارچه برای دوخت دامن بهتر است به مدل دامن و کاربرد آن دامن دقت کنید و نهایتا پارچه ای را انتخاب کنید که با نیاز های شما هماهنگی بیش تری دارد. جهت سفارش عمده و خرید پارچه دامنی نخی مشتریان می توانند به وب سایت ما مراجعه کنند و اقدام به ثبت سفارش پارچه نخی دامنی نمایند.

سفارش عمده پارچه نخی دامنی

مشخصات فنی پارچه نخی دامنی

مشخصات فنی پارچه نخی دامنی پارچه های نخی که برای دوخت دامن مورد استفاده قرار می ‌گیرند دارای مشخصات ویژه ای هستند که در زیر به برخی از مشخصات فنی آن ها اشاره می کنیم:

  • معمولاً لکه گیری و شستشوی پارچه های نخی دامنی به راحتی انجام می‌ شود و این پارچه ها دارای روند شستشوی بسیار آسانی می باشد. علاوه بر این پارچه های نخی دامنی در برابر ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و چنانچه به صورت مکرر مورد شستشو قرار بگیرند خراب نمی شوند.
  • به دلیل اینکه بین تار و پود های این پارچه ها فاصله وجود دارد، در نتیجه هوا از میان تار و پود های آن ها عبور می کند و به همین خاطر دامن هایی که با استفاده از این پارچه ها تولید می شوند برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب هستند و موجب خنک شدن بدن می‌ گردند.
  • رنگ بندی های مختلف از پارچه های نخی دامنی به وسیله کارخانجات تولید کننده، تولید و به بازار عرضه شده است و به همین خاطر تنوع رنگ بندی این پارچه ها بسیار زیاد می باشد.
  • پارچه های نخی با کیفیت بهترین گزینه برای استفاده افرادی که دچار آلرژی هستند می باشند. چرا که این پارچه ها بسیار نرم هستند و برای بدن ایجاد خارش نمی کنند.
  • لازم به ذکر است که این پارچه ها در مدل های ساده و طرح دار به بازار عرضه شده اند و به کمپانی ‌های تولیدکننده دامن این امکان را داده اند تا بتوانند دامن های متنوع و زیبایی را با استفاده از این پارچه ها تولید کنند.

قیمت خرید پارچه نخی دامنی

قیمت خرید پارچه نخی دامنی قیمت پارچه دامنی نخی به یکسری فاکتور ها و عوامل بستگی دارد که از آن جمله می توانیم به کیفیت مواد اولیه استفاده شده برای تولید پارچه ها و برند تولید کننده پارچه اشاره نماییم. همان طور که می‌ دانید کارخانجات مختلفی در کشور وجود دارند که به کار تولید انواع مختلف پارچه اشتغال دارند.

هر یک از این کارخانجات از نخ هایی با درجات کیفی متفاوت برای تولید پارچه های خود استفاده می نمایند و این امر موجب شده تا کیفیت و قیمت پارچه های تولیدی کارخانجات متفاوت با یکدیگر فرق داشته باشد. از این رو نمی‌ توان گفت که پارچه های نخی موجود در بازار دارای رنج قیمتی یکسانی هستند و هر یک از آن ها بسته به برند تولیدکننده با یکدیگر تفاوت قیمت دارند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید