مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه نخی متقال کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های پارچه متقالقیمت روز پارچه متقال نخی سال ۹۹

متقال یک نوع پارچه است که از الیاف پلی استر و فلامنت تولید می‌شود. امروزه تولید پارچه نخی متقال کیلویی در سطح بالایی صورت می‌گیرد و در کارخانه تولیدی این محصول همواره از جدیدترین امکانات و بهترین تجربیات بهره گرفته می‌شود. خوشبختانه برای تولید پارچه متقال تولید کنندگان خبره و مجربی به فعالیت می‌پردازند که مهمترین ملاک آنها از تولید پارچه ای با کیفیت جلب رضایت مصرف کننده و خریدار است.

تولید پارچه نخی متقال کیلویی

کاربرد های پارچه متقال

کاربرد های پارچه متقال

شاید برایتان سئوال باشد که کاربرد های پارچه متقال چیست؟!

برای پاسخ به این سئوال لازم است بگوییم که پارچه متقال انواع مختلفی را در بر می‌گیرد که هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند از یک قابلیت مشخص برخوردار هستند. از کاربرد های پارچه متقال خوب است که به چند مورد مهم اشاره کنیم:

  • تولید انواع ساک: از آنجایی که پارچه متقال قابلیت چاپ انواع طرح را دارد و بسیار با دوام و مرغوب است، برای تولید انواع ساک دستی و تبلیغاتی بهترین انتخاب به شمار می‌آید.
  • تولید کیف و کفش: پارچه های متقال پنبه ای اکثرا برای تولید انواع کیف و کفش به کار می‌آیند. دوخت این پارچه بسیار آسان است و می‌توان با استفاده از آن بهترین مدل های کیف و کفش سنتی و مدرن  را تهیه کرد.
  • تولید بالش پر: با توجه به اینکه پارچه متقال از منافذ مناسبی برخوردار است، بهترین گزینه برای تولید بالش پر به شمار می‌آید. این پارچه با منافذ ریزی که دارد اجازه نمی‌دهد که پر از بالش بیرون بزند و موجب ایجاد حساسیت در حین استراحت شود.
  • تولید انواع البسه: پارچه متقال نخی با توجه به تنوع رنگی و وزن ناچیزی که در بر می‌گیرد همواره برای دوخت انواع تونیک، تاپ و پیراهن به کار می‌آید. این پارچه بسیار مقاوم و خنک است و تولید انواع لباس با این پارچه، تولید کننده و مصرف کننده را از مزایای ویژه ای بهره مند می‌سازد.

قیمت روز پارچه متقال نخی سال ۹۹

قیمت روز پارچه متقال نخی سال 99

امروزه افراد زیادی را می‌بینیم که قبل از خرید پارچه کیلویی در مورد قیمت و کیفیت آن اطلاعاتی را در اختیار می‌گیرند و این اطلاعات آنها به سمت یک خرید حرفه ای و به صرف سوق می‌دهد.

قیمت پارچه نخی متقال در سال ۹۹ بسیار متفاوت است و خوشبختانه قیمت این محصول نسبت به کیفیت ارزنده ای که در بر دارد بسیار مناسب و به صرفه می‌باشد. البته لازم بدانید که عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول موثر هستند و از این عوامل خوب است که به چند نمونه اشاره کنیم:

  1. کیفیت پارچه
  2. روش خرید این پارچه درجه یک
  3. میزان استقبال مشتریان از این پارچه
سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید