مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش پارچه نخی گلدار جدید عرض 90

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه نخی تابستانهقیمت عمده پارچه نخی گلدار جدید

پارچه نخی گلدار جدید عرض ۹۰ از جمله پارچه‌های می باشد که جهت دوخت انواع پیراهن‌ها و شلوار‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا این پارچه ها در رنگ های مختلف و کیفیت بالایی تولید می‌شوند و پخش آنها به شیوه‌های متنوعی انجام می‌گیرد تا مشتریان بتوانند به خرید این محصول بپردازند و در دوخت البسه‌های مختلف به کار گیرند. استفاده از این پارچه‌ها بیشتر در دوخت لباس‌های تابستانی به کار گرفته می‌شوند چرا که این پارچه‌ها از نرمی بسیار بالا و خنکی زیادی برخوردار هستند.  

پخش پارچه نخی گلدار جدید عرض 90

ویژگی های پارچه نخی تابستانه

ویژگی های پارچه نخی تابستانه پارچه های نخی تابستانه از جمله پارچه های هستند که دارای بافت بسیار مناسبی می باشند و از وزن بسیار کمی برخوردار هستند.

معمولا این لباس ها با توجه به نوع بافتشان گرما را قابل تحمل می نمایند و به همین جهت بهترین نوع پارچه ها می باشند که از آنها جهت دوخت لباس های زنانه و مردانه به کار گرفته می شوند. 

ابن پارچه ها در دوخت انواع تیشرت ها، پیراهن های زنانه و مردانه، مانتو، شلوارها و … به کار می روند و از این محصولات در آب و هوایی خشک و مرطوب استفاده می نمایند. 

به طور کلی برخی از ویژگی های پارچه تابستانه نخی را می توان این طور ذکر کرد: 

  • تنفس پذیری: پارچه های نخی از قابلیت تنفس پذیری بالایی برخوردار هستند و نمی گذارند گرما بین بدن و لباس باقی بماند و به همین جهت استفاده از آنها بسیار زیاد است. 
  • بسیار نرم و سبک و دارای استحکام بالا: پارچه های نخی علاوه بر این که بسیار سبک و نازک هستند از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشد. 
  • آبرفت: پارچه های نخی معمولا از آبرفت بسیار زیادی هستند به همین دلیل بهتر است قبل از تحویل به خیاط آن را شست.‌
  • چروک پذیری بالا: پارچه های نخی نسبت به سایر پارچه ها دارای چروک پذیری بالاتری هستند

قیمت عمده پارچه نخی گلدار جدید

قیمت عمده پارچه نخی گلدار جدید پارچه طرح دار جدید از جمله پارچه های می باشند که در طرح های گلدار و ساده تولید می گردند که پارچه نخی گلدار جدید بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

معمولا خرید پارچه گلدار به شیوه های مختلفی در بازار توزیع می گردد که از جمله این روش ها می توان به فروش سنتی و اینترنتی اشاره کرد. 

می توان گفت قیمت عمده پارچه نخی گلدار جدید با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد که می توان این موارد را این طور بیان نمود: 

  • نوع خرید و فروش پارچه نخی 
  • نوع برند سازنده این محصول 
  • میزان عرضه و تقاضا 
  • نرخ ارز و نوسانات بازار 
  • میزان کیفیت محصول 
سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید