مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان پارچه نخی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی ارزانخرید عمده پارچه نخی ارزان

پارچه نخی ارزان در انواع و اقسام بسیار گوناگونی تولید می‌ شود که هر یک از انواع آن ها از الیاف خاصی تولید شده اند و ویژگی های خاص خود را دارند. امروزه اکثر مراکز تولید کننده فعال در صنایع نساجی سعی بر تولید پارچه ارزان قیمت را دارند تا بتوانند با کاهش قیمت این محصول قدرت خرید مشتریان را جهت تهیه پارچه نخی افزایش دهند. البته عملکرد صحیح عرضه کنندگان پارچه نخی ارزان نیز می تواند بر روی کاهش قیمت این محصول تاثیر گذار باشد.

عرضه کنندگان پارچه نخی ارزان

مشخصات فنی پارچه نخی ارزان

مشخصات فنی پارچه نخی ارزان پارچه های نخی یکی از نمونه ‌های مرغوب پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی مانند ابریشم و یا پنبه تولید شده اند. در واقع کارخانه های فعال در صنایع نساجی با کمک دستگاه ‌های پیشرفته به تولید این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلف اقدام کرده ‌اند.

میزان لطافت و نرمی این پارچه ها جزو یکی از مهم ترین مشخصات فنی است که مد نظر خریداران قرار می‌ گیرد. این پارچه ها هیچ گونه حساسیتی را برای پوست افراد ایجاد نمی ‌کنند. چرا که از طبیعی‌ ترین الیاف تولید شده اند که بیشترین سازگاری را با پوست دارد.

نوع الیاف تشکیل دهنده انواع پارچه های نخی جزو مهم ترین مشخصات فنی این محصولات است. پارچه های نخی ارزان از کتان، کرباس و آکریلیک تولید می‌ شوند که هر کدام از این پارچه ها ویژگی های مختص به خود را دارند.

معمولا پارچه های نخی که قیمت ارزان تری دارند، طبیعتا از الیاف مصنوعی تولید شده‌ اند. غالبا این پارچه ها از الیافی مانند آکریلیک و پلی استر طراحی و تولید شده ‌اند که دارای کیفیت بالا و قیمت ارزانی هستند.

از دیگر مشخصات فنی پارچه های نخی ارزان که مد نظر مصرف کنندگان این محصول قرار می ‌گیرد، میزان تراکم موجود در بافت این پارچه است. در واقع پارچه های نخی هر چقدر بافت متراکم تری داشته باشند، استحکام آن ها در برابر شستشوی مداوم و تغییر رنگ افزایش پیدا می ‌کند و در نتیجه از کیفیت بالاتری بهره مند می شوند.

خرید عمده پارچه نخی ارزان

خرید عمده پارچه نخی ارزان این نکته قابل ذکر است که خرید عمده پارچه ارزان به صورت آنلاین نیز انجام می ‌شود. معمولاً خرید پارچه ارزان عمده مد نظر خریدارانی قرار می گیرد که تا مراکز فروش فاصله طولانی دارند و سعی دارند تا با خرید اینترنتی و آنلاین این محصول در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

خرید عمده پارچه نخی ارزان علاوه بر این که به سود خریدار تمام می ‌شود نیز به نفع فروشنده می‌ باشد. چرا که قیمت این محصولات با این نحوه خرید کاهش پیدا می کند.

خریداران عمده پارچه های ارزان معمولاً مغازه ‌دارانی هستند که این پارچه را به صورت جزئی و کیلویی به مشتریان جزء خود می فروشند. با خرید عمده این پارچه ها و کاهش قیمت این محصولات این فروشندگان جزئی می توانند قیمت های مناسب تری را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید