مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین پارچه نخی طرح دارقیمت فروش پارچه نخی طرح دار

عرضه ی انواع پارچه نخی طرح دار مانتویی، دامنی، پیراهنی و… توسط مجموعه ی عرضه کننده پارچه نخی با قیمت های استثنایی و هیجان انگیز به فروش می رسد، رنگ بندی انواع پارچه ها به شدت بالا می باشد به همین دلیل این مشتریان براحتی می توانند رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و آن را به صورت غیر حضوری سفارش دهند.

عرضه کننده پارچه نخی طرح دار

مشخصات بهترین پارچه نخی طرح دار

مشخصات بهترین پارچه نخی طرح دار پارچه های نخی در هر زمان مورد توجه خریداران قرار می گیرد، کیفیت پارچه های نخی فوق العاده بالامی باشد، به نحوی که هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند.

پارچه‌ های نخی در هر زمان می تواند جریان هوا را از خود رد و بدل کند، به همین دلیل در ایام گرم سال از این محصول به عنوان یک پارچه خنک در دوخت انواع مانتو، پیراهن، لباس های بلند ساحلی، شلوار و دامن استفاده می شود.

معمولاً پارچه های نخی دارای تنوع فوق العاده بالایی می باشد، این پارچه ها رنگ بندی فوق العاده جذاب و فانتزی دارد که روز به روز بر تنوع طرح های آن افزوده می شود.

ضخامت پارچه های نخی ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد به عنوان مثال برخی از پارچه های نخی دارای ضخامت بیشتری بوده و مناسب دوخت مانتو می باشد، اما برخی دیگر از این پارچه ها از ضخامت کمتری برخوردار هستند، بنابراین از این پارچه ها برای دوخت انواع دامن و شلوار استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که تمامی این محصولات کاملاً مناسب سنین مختلف می باشد، وجود طرح های فانتزی پارچه ها باعث شده تا اکثر خریداران این محصول را به صورت عمده برای تولیدی های خود استفاده کنند، به عنوان مثال در تولید شلوارک های موجود در بازار همگی از پارچه های فانتزی نخی استفاده شده اند.

قیمت فروش پارچه نخی طرح دار

قیمت فروش پارچه نخی طرح دار میزان فروش پارچه طرح دار در سطح کشور به شدت بالا رفته است، بسیاری از خریداران این محصولات را به صورت عمده برای تولیدی های خود خریداری می کنند.

معمولاً تنوع پارچه های نخی فوق‌العاده بالا می باشد، این پارچه ها در بندی های کامل تولید می شود، جهت اطلاع از قیمت پارچه طرح دار نخی می توانید از طریق پل ارتباطی ما یعنی شماره تماس های ذکر شده در این صفحه با ما تماس حاصل نمایید.

مجموعه ی ما با در نظر گرفتن تمامی نیاز های مشتریان سعی دارد تا خدمات خود را در بهترین صورت برای شما عزیزان ارائه کند، توجه داشته باشید که قیمت تمامی این پارچه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه محسوب می شود، بنابراین شما می توانید محصولات مورد نیاز را با قیمت های باور نکردنی و تک خریداری کنید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید