مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پارچه نخی نرم طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه نرمبازار فروش پارچه نرم نخی

پارچه یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین وسایل هستند که در زندگی بشر نقش زیادی در زیبای و پوشش ایفا می کنند این محصول دارای انواع مختلف در مدل، جنس، کیفیت می باشد. افراد بنا به نیاز و سلیقه ی که دارند آن را انتخاب و استفاده  می کنند. پارچه نخی نرم یکی از مرغوب ترین نمونه از این محصول می باشد. قیمت روز پارچه نخی نرم طرح دار را می توان در همین سایت دنبال کرد و سفارش داد.

قیمت روز پارچه نخی نرم طرح دار

معرفی انواع پارچه نرم

معرفی انواع پارچه نرم پارچه یک محصول مورد نیاز بشر است که از دیرباز  مورد استفاده قرا ر می گرفته. از ‌‌‌پارچه نرم برای دوخت انواع لباس استفاده می شود از جمله:  پیراهن، شلوار، روسری، و غیره و هریک از این ها ممکن است با انواع پارچه نرم مختلف دوخته شود. هرفصل برای خود دارای پارچه مخصوص می باشد در تابستان از پارچه نرم طرح دار نخی فراوان استفاده می شود.

برای دوخت لباس باید پارچه مخصوص آن را انتخاب کنید تا در آن راحت باشید. پارچه نخی از الیاف طبیعی درست شده اند و یکی از خصوصیات ان چروک شدن آن می شاد و حتما باید قبل از دوختن لباس با این پارچه باید شسته شود و سایز و اندازه آن بهم نخورد. به معرفی انواع پارچه نرم می پردازیم:

▪پارچه نخی گلدار

▪پارچه نخی ساده

▪پارچه چیت

▪پارچه متقال

▪پارچه چلوار

پارچه نرم در واقع همان پارچه پنبه ای نخی است که به آن پارچه نرم  گفته می شود. از خصوصیات این محصول نرمی، خنکی، سبکی، بدون حساسیت، گوله نشدن و کشدار بودنش اشاره کرد. این پارچه به خاطر سبکی و نرمی که دارد باعث می شود هوا به راحتی در آن رد و بدل شود و باعث خنکی افراد می شود. این مدل پارچه دارای زنگ بندی های مختلف می باشد.

این محصول بهترین نمونه برای دوخت پیراهن مردانه و مانتو زنانه در فصل تابستان می باشد. تولید پارچه نخی به علت داشتن تنوع زیاد در مدل و زنگ طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. پارچه نخی در دو مدل جنس تولید می شود یکی الیاف طبیعی و دیگری مصنوعی.

بازار فروش پارچه نرم نخی

بازار فروش پارچه نرم نخی بازار فروش پارچه نرم نخی می توان به آسانی در همین سایت دنبال کنید و سفارش بدهید. با خرید اینترنتی می توان در زمینه های مختلف چون هزینه و زمان صرفه جوی به عمل آورد. با خرید اینترنتی گزینه های بیشتری برای خرید وجود دارد و بدون این که خسته شوید یک خرید شیک و با کیفیت انجام داده اید. 

مزیت خرید اینترنتی این است که با حوصله و بدون دغدغه خرید خود را در منزل و در کنار خانواده و با مشورت با آن ها انجام می دهید و باعث صمیمی تر شدن کانون خانواده نیز می شود. 

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید