مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان پارچه نخی گلدار عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی گلدارقیمت خرید پارچه نخی گلدار عمده

پارچه نخی گلدار عمده از زیباترین و محبوب ترین پارچه های تولید شده در کشور ایران می باشد که توسط برترین فروشندگان به مشتریان و متقاضیان این محصول در سراسر کشور عرضه می شود. این فروشندگان اغلب از روش عمده برای فروش محصولات خود استفاده می کنند؛ زیرا در این روش قیمت پارچه گلدار نخی به صورت قابل توجهی کاهش می یابد که علت آن عهرضه تعداد زیادی از این پارچه در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد.

فروشندگان پارچه نخی گلدار عمده

مشخصات فنی پارچه نخی گلدار

مشخصات فنی پارچه نخی گلدار از مهمترین وسایل برای دوخت انواع پوشاک، ملحفه و غیره می توان به پارچه ها اشاره کرد که امروزه تنوع در تولید و ساخت این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار افزایش پیدا کرده است. از پرفروش ترین و بهترین این محصول می توان به پارچه های نخی اشاره کرد که به علت زیبایی منحصر بفرد، کیفیت عالی و ویژگی های منحصر بفرد دیگر از محبوبیت خاصی در بین خریداران و مشتریان برخوردار شده است.

این نوع پارچه ها اغلب در طرح های گلدار تولید می شوند؛ زیرا نمونه های طرح دار بودن این محصول از طرفدارهای بیشتری برخوردار است. از مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی پارچه های نخی گلدار در درجه ی اول می توان به استفاده از انواع الیاف های طبیعی و مرغوب برای تولید آن اشاره کرد که در افزایش کیفیت، دوام و ماندگاری این محصول تاثیر فراوانی داشته اند.

خنک بودن بیش از حد آنها در فصل گرما و تابستان، آب رفتن این پارچه ها پس از شست و شو، امکان چروک شدن آنها پس از استفاده و شستن، تولید در رنگ بندی های متفاوت و جذاب، امکان دوخت لباس های مختلف با استفاده از این محصول و غیره از دیگر مشخصات آن محسوب می شود.

قیمت خرید پارچه نخی گلدار عمده

قیمت خرید پارچه نخی گلدار عمده قیمت خرید پارچه گلدار نخی به روش عمده در مقایسه با سایر روش های خرید بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد که به همین علت بسیاری از مشتریان برای خرید این محصول از این نوع روش استفاده می کنند. قیمت خرید این نوع پارچه پس از تکمیل فرایندهای تولید آن در کارخانه و کارگاه های مخصوص توسط افراد و سازمان های مربوطه مشخص و سپس به مراکز خرید و فروش اینترنتی و غیر حضوری این محصول در سراسر کشور عرضه می شود.

قیمت خرید این محصول به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به: نوسانات بازار، برند و مارک، طرح و مدل، رنگ بندی، کیفیت و مرغوبیت، ابعاد و اندازه، خرید عمده، روش های خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم، میزان عرضه و تقاضا و غیره اشاره کرد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید