مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده پارچه نخی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز پارچه نخی عمدهقیمت روز پارچه نخی عمده

پارچه نخی به پارچه نرم و لطیفی گفته می شود که تار و پود آن از الیاف نخ و پنبه است. این پارچه پر مصرف ترین نوع این محصول در دوخت و دوز انواع لباس است و بیشتر برای لباس های راحتی به کار می رود. پارچه نخی در طرح و رنگ بسیار متنوعی تولید و عرضه می شود. فروشنده پارچه نخی عمده این محصول را با مناسب ترین قیمت در سایت خود عرضه می کند.

فروشنده عمده پارچه نخی

ویژگی بارز پارچه نخی عمده

ویژگی بارز پارچه نخی عمده پارچه نخی در بین انواع مختلف پارچه طرفدار بسیار زیادی دارد و به دلیل ویژگی های عالی بازار پسندی بالایی دارد. در این مبحث می خواهیم ویژگی بارز پارچه نخی عمده را بیان کنیم تا بهتر با مزیت های این نوع پارچه آشنا شوید.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث محبوبیت پارچه نخی در بین سایر پارچه ها شده است. پارچه نخی از الیاف طبیعی پنبه تولید می شود و به هیچ وجه حساسیت زا نیست و آلرژی پوستی یا تنفسی ایجاد نمی کند. این پارچه اصلا پرز نمی دهد و حالت ریش ریش پیدا نمی کند.

مهم ترین ویژگی که این پارچه دارد خاصیت تنفس پذیری آن است. پارچه نخی در عین ضخامت مناسبی که دارد و بدن نما نبودن آن بسیار خنک است و وقتی لباس با پارچه نخی تهیه کرده و بپوشید اصلا احساس گرما یا عرق نمی کنید. برای همین مناسب فصل گرم سال است.رنگ این پارچه بر اثر شست و شو از بین نرفته با ترکیب نمی شود و اتو پذیری راحتی دارد

ویژگی دیگر این پارچه این است که برای انواع مختلف لباس مانند مانتو، شال و روسری، پیراهن، ساحلی، دامن، شلوار، بلوز، بادی و غیره مناسب است. اکثر لباس های تابستانه خانگی و راحتی و حتی لباس های بیرونی و مجلسی از جنس پارچه نخی هستند. علاوه بر آن اکثر لباس های نوزادی و بچگانه نیز از پارچه نخی هستند، چون کودکان و نوزادان پوست لطیف و حساسی دارند برای همین باید لباسهایی بپوشند که راحت و لطیف باشد.

بارز ترین ویژگی پارچه نخی عمده قیمت ارزان و منصفانه آن نسبت به پارچه های دیگر است.

قیمت روز پارچه نخی عمده

قیمت روز پارچه نخی عمده قیمت پارچه نخی به عوامل متنوعی همچون کیفیت، رنگ و طرح، نحوه عرضه پارچه به صورت کلی یا جزئی، نرخ ارز، میزان تقاضا و غیره بستگی دارد. قطعا قیمت پارچه نخی که به صورت عمده عرضه می شود بسیار مناسب تر و ارزان تر است.

قیمت روز پارچه نخی عمده در سایت فروش آن وجود دارد و با ورود به صفحه مربوط به این سایت می توانید قیمت ها مشاهده کنید و با مقایسه قیمت ها متوجه ارزان بودن پارچه در این سایت باشید. خرید پارچه عمده و مستقیم دقیقا برای مشتری صرفه اقتصادی دارد چون فروش کلی و حذف واسطه قیمت پارچه نخی را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید