مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع پارچه نخی مانتویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع طرح های پارچه نخی مانتوییقیمت خرید پارچه نخی مانتویی

به دلیل پیشرفت صنعت مد در پارچه بسیاری از نساجی ها کار اصلی خود را طراحی و تولید پارچه نخی مانتویی قرار داده اند. به همین جهت فروشنده انواع پارچه نخی مانتویی تلاش می کند، پارچه نخی مانتویی را با جنس اعلاء و طرح های متنوعی برای فروش عرضه نماید. تا تولید کنندگان و خیاطان مانتو را در مدل های گوناگون با پارچه های متناسب طراحی و دوخت نمایند.

فروشنده انواع پارچه نخی مانتویی

انواع طرح های پارچه نخی مانتویی

انواع طرح های پارچه نخی مانتویی در زمان تولید و دوخت خیاط و تولید کننده باید انواع طرح های پارچه نخی مانتویی را شناسایی نمایند. تا بتوانند ایده های جذابی برای دوخت مانتو ارایه دهند. از انواع پارچه نخی مانتویی می توان گفت:

  • پارچه نخی مانتویی در دو طرح ساده و مدل دار به بازار عرضه می شود. در طرح ساده فقط از انواع رنگ ها به طور یک دست در پارچه استفاده شده است. و سادگی که در رنگ این پارچه نخی مانتویی هست سبب می شود تا به راحتی با تمامی رنگ ها ست شود.
  • طرح دیگر پارچه نخی مانتویی به صورت طرح گل و یا هر طرح دیگری می باشد. که به صورت طرح شلوغ و یا ساده تر برای دوخت مناسب است.
  • این نوع از طرح ها رنگ پیش زمینه آن تک رنگ و یا به صورت رنگ های در هم می باشد. که باید در مورد ست کردن دقت بیشتری شود.
  • در پارچه نخی مانتویی باید از رنگ های شاد و جذاب استفاده شود.
  • به دلیل جنس خنک و دوام بالایی که در برابر مواد شوینده دارد، و بسیاری دیگر از موارد پارچه نخی مانتویی در فصل بهار و تابستان برای پوشش بسیار مناسب می باشد.

قیمت خرید پارچه نخی مانتویی

قیمت خرید پارچه نخی مانتویی در خرید پارچه نخی مانتویی باید دقت شود تا پارچه از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد. قیمت خرید پارچه مانتویی بنا به جنس، کیفیت و نقش آن متفاوت است. در صورتی که از نخ و پنبه صد در صد در پارچه استفاده شده باشد و مواد پلاستیکی در آن به کار نرفته باشد، قیمت پارچه نخی مناسب و ارزان تر از پارچه های دیگر است. پارچه نخی مانتویی در متراژهای گوناگونی تولید شده است، که بنا به مدل انتخابی متراژی که برای دوخت و تولید مانتو استفاده می شود متغیر می باشد.

باید طرح های زیبای پارچه نخی مانتویی به گونه ای باشد که هر فردی را برای خرید از بیرون فروشگاه جذب خود نماید. در حال حاضر تولید و دوخت این نوع از پارچه ها برای مانتو طرفداران بسیاری را برای خود جذب کرده است. به همین دلیل زمینه اشتغال افراد بسیاری در طراحی و تولید پارچه نخی مانتویی در نساجی ها فراهم شده است.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید