مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع پارچه نخی تک رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی پارچه نخی تک رنگقیمت خرید پارچه نخی تک رنگ

پارچه ها از جمله منسوجات پر مصرفی هستند که شما می توانید برای مصارف مختلف از آنها استفاده کنید. در میان این تولیدات پارچه نخی تک رنگ با سطح کیفی بالا و تاروپودی مقاوم توانسته بیشترین سطح فروش را در بازار به خود اختصاص دهد. این محصول دارای طرح و رنگ های متنوعی است که هر سلیقه ای را پوشش می دهد. فروشنده انواع پارچه های نخی را به صورت متری و طاقه ای و کیلوی در معرض فروش قرار می دهد تا مشتری بتواند به راحتی خرید کند.‌

فروشنده انواع پارچه نخی تک رنگ

معرفی پارچه نخی تک رنگ

معرفی پارچه نخی تک رنگ پارچه نخی تک رنگ دارای ساختاری متفاوت بوده و بیشتر تاروپود آن را الیاف طبیعی نخ و پنبه تشکیل می دهد به همین دلیل بسیار ظریف و نازک است و برای فصول گرم بهترین گزینه به شمار می رود و می تواند عرق گیر خوبی باشد. این پارچه به صورت ساده و طرحدار بافته می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

‌ مدل های تک رنگ بیشتر حالت اسپرت دارند که شما می توانید برای دوخت پیراهن و شلوارهای خنک از آن ها استفاده کنید. نرمی و لطافت مهمترین مزیت این منسوجات است و به دلیل ضد حساسیت بودن بدن را دچار قرمزی و اگزما نمی کنند. این پارچه وزن سبکی دارد و شما احساس سنگینی نمی کنید.

رنگ ثابت و چروک نشدن از دیگر ویژگی های این پارچه به شمار می رود و قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را هم دارد.

قیمت خرید پارچه نخی تک رنگ

قیمت خرید پارچه نخی تک رنگ قیمت پارچه تک رنگ در بازار به جنس و کیفیت و متراژ آن بستگی دارد. در زمان خرید پارچه تک رنگ باید به کیفیت و قیمت توجه اساسی کنید. فروش به صورت عمده و جزیی متناسب با نیاز و مصرف مشتریان انجام می شود و افراد می توانند متراژ دلخواه خود را خریداری کنند. این پارچه دوام بالایی درد و فرد می تواند تا مدت ها از آن استفاده کند‌.

فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است و افراد قادر هستند مطابق با شرایطی که دارند اقدام به تهیه محصول نمایند. همواره قیمت و کیفیت کالا ها برای خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اتحادیه با تعیین قیمت سعی می کند تا از افرایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کرده و بدین ترتیب ثبات خاصی به بازار ببخشد.

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا طی سال های اخیر قیمت ها به طور قابل توجهی افزایش یابد که این امر بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد. هر چه سطح کیفی این پارچه بالاتر باشد مسلما نرخ بیشتری را هم به خود اختصاص می دهد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید